- Meisje31 januari 2018 om 10:05
Goedendag.
Kan iemand mij helpen ?.Ik en mijn vriend hebben één kinderwens, ik ben gestopt met de pil in begin december .maar ik heb nu van die heelle raar buikpijn net alsof ik ongesteld moet worden ik heb die buikpijn nu 2/3 dagen en elke keer doe ik voor de zekerheid een maandverbandje voor . Maar ik moet pas volgende week ongesteld worden vanwaar opeens die buikpijn ?.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 10:40Dat is een vraag die ik zo helaas ook niet kan beantwoorden. Misschien toch je menstruatie die eerder komt.
ReagerenMeisje7 februari 2018 om 20:59Hallow ik ben hetzelfde meisje .
Reageren
Ik wouw nog even laten weten dat ik ook opeens trek heb in dingen wat ik normaal niet eet zoals kroket met mosterd . Normaal lus ik hellemaal geen mosterd . En zure leverworst hahaha . Ik vind het best wel grappig want normaal ik dat nooit . Mijn ouders zijden ook al van kan wel zijn dat je zwanger bent maar ik moet 10 februarie m’n menstruatie krijgen maar normaal heb ik ook wel trek al ik ongesteld moet worden maar dan in chocola of chips.Catootje9 februari 2018 om 08:33@Meisje. Gebruik van de pil bevordert een toestand van oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Dit kan allerlei klachten geven, ook na gebruik nog. Ook onttrekt de pil allerlei vitaminen en mineralen aan je lichaam. Je hormonen weer in balans brengen en tekorten aanvullen kan dus schelen in je klachten, verhoogt de kans op een goede zwangerschap en komt je eigen gezondheid en die van je toekomstige kindje ten goede. Op internet genoeg te vinden over hormonen en oestrogeendominantie in het bijzonder, ook hoe je je hormonen weer in balans brengt.
ReagerenMeisje12 februari 2018 om 14:01Oke kunnen jullie mij nog 1x helpen . Ik ben nu wel al 2dagen overtijd . Ik had eigenlijk 10februrie ongesteld moeten worden maar heb nu pas un heel klein beetje bloed zou ik dus alsnog ongeteld worden of ?.
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2018 om 14:07Daar lijkt het wel op
Reageren