- Robin28 juni 2018 om 21:22
Hallo ik ben Robin en ik ben een meisje van 16 jaar.
Ik heb mijn menstruatie al achter de rug maar heb nu 3 dagen last van menstruatiepijn.
Op dit moment heb ik nu last en warme wangen.
Ik durf niet zo goed naar mijn ouders te stappen en het te vertellen omdat ik bang ben dat er endometriose uit kan komen.
Als ik zit heb ik last en als ik lig niet zo.Hopelijk kunnen jullie me helpen want het is best eng.
Groetjes
Robin2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 juni 2018 om 21:30Wanneer was je ongesteld?
Reageren
“Ik durf niet zo goed naar mijn ouders te stappen en het te vertellen omdat ik bang ben dat er endometriose uit kan komen.” wat heeft dat er dan mee te maken dat je het niet aan je ouders zou durven vertellen ?Catootje29 juni 2018 om 20:47menstruatiepijn kan te maken hebben met je voedingspatroon, tekorten aan diverse voedingsstoffen en een ontregelde hormoonhuishouding. Bloedonderzoek zegt overigens niet zo heel veel over tekorten. Als je na je menstruatie last hebt kan er zeker wat ontregeld zijn maar ga niet meteen van iets heel ergs uit. Ik zou er zeker over praten met je ouders en naar je huisarts, om dingen uit te sluiten. Daarnaast zou je advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied.
Reageren