Overmatig bloedverlies vermoeden bloedverdunners

Goedemorgen,

Doordat ik een bekkenbreuk had en te lang in bed ben blijven liggen vanwege erge pijn ondanks medicatie is in april trombose vastgesteld. Conclusie: Aan de bloedverdunners. Nu mocht ik de pil doorslikken wat ik heb gedaan. Echter kwam op een dag het bloedverlies er gewoon doorheen.

Besloten maar een stopweek in te lassen. Had ik dat nu maar nooit gedaan!! Een nacht kom ik niet door omdat ik minimaal iedere 3 uur mijn maandverband moet verwisselen. Als ik opsta en boven de wc zit jawel hoor daar stroomt het bloed al inclusief vele (redelijk grote) klonters. Ik moet om de dag 2/3 mg acenocoumarol. Nu merk ik ook dat mijn menstruatie veel langer aanhoud dan normaal. Verdunners even  staken is geen optie omdat toen ik verminderde (op advies trombosedienst) mijn inr waarde te laag was. Hij moet tussen 2.5 en 3 zijn en hij was 2.1.  Ook heb ik normaal alleen de eerste dag buikpijn,nu de volle 7 dagen (normaal is mijn menstruatie maar 6)

Ik heb geen seks gehad en ben niet in de overgang.

Heeft u advies wat ik kan doen?

Groetjes

Reageren

Tevens ook een opgeblazen gevoel

Reageren

Ik denk dat het goed is om dat met je huisarts te bespreken. Je bloeding blijft inderdaad aanhouden door de bloedverdunner...

Reageren

Dankjewel. Arts weet ervan, heb gemaild omdat het buiten de werkuren was. Nu nog het antwoordt afwachten

Reageren

Oestrogeendominantie kan overigens problemen geven,  onder andere een langdurige bloeding.

Reageren

Hmmm dat is mij nooit verteld en ik slik al meer dan 10 jaar de pil. Eerst Stediril 30, nu Mycrognon 50. Geen hormonen is geen optie wegens werk als lifeguard. Andere anticonceptie mag ik van moeder niet en tja zij betaald nog altijd mijn zorgverzekering...

Misschien dat een pil zonder oestrogeen een optie is?

Reageren

Heb een foto maar die is te groot blijkbaar. Kan hem qwl per mail zendssn naar iemand met nouja intresse?!

Reageren

Een foto waarvan?

Reageren

Van de bloedklonten en de grote ervan.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Overmatig bloedverlies vermoeden bloedverdunners

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe