- Anoniem12 december 2014 om 21:26
Wie herkent dit en kan mij adviseren. Sinds enkele maanden heb ik last van onregelmatig bloedverlies. Heb een kuur orgametril gehad wat helaas niet heeft geholpen. Nu heeft de huisarts de pil voorgeschreven. Het tussentijds bloedverlies is niet gestopt en ook was ik al ongesteld voordat de stopweek zou zijn. Ben nu met de tweede pilstrip bezig maar ik blijf enig bloedverlies houden. Wie heeft advies
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 december 2014 om 23:52Hoe oud ben je?
De eerste 3 maanden van het starten van de pil is onregelmatig bloedverlies niet vreemd. Als er bij deze strip geen veranderingen zijn, ga dan even terug naar de huisarts.
ReagerenAnoniem13 december 2014 om 08:02Ik ben 40 en juist de pil gekregen omdat ik al bloedverlies had onregelmatig
ReagerenJohn (moderator)
13 december 2014 om 10:03Kijk deze strip nog even aan. Als de klachten blijven ga dan even terug naar je huisarts. Ik neem aan dat de bloedingen niet dagelijks zijn?
ReagerenAnoniem14 december 2014 om 08:30Niet dagelijks wel regelmatig (1 – 2 keer per week)
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2014 om 10:13Kijk de komende week even hoe het gaat.
Reageren
Blijven de bloedingen aanhouden ga dan even terug naar je huisarts.Anoniem14 december 2014 om 12:59Zal het te maken hebben met schommelingen in de hormonen?
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2014 om 13:29Dat is mogelijk. Maar bloedonderzoek zou daar uitsluitsel over kunnen geven.
Reageren