Zoeken Vraag het forum

Iemand raad? Abnormaal bloedverlies!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • G

Hallo,
    Graag wil ik jullie mening/advies eens horen..
    Nu een halfjaar geleden heb ik een abortus laten uitvoeren, sindsdien heb ik continu last van bloedverlies..
    Na mijn gewone menstruatie is het meestal 1 week niets, en dan begint het weer heel licht tot dat het weer de menstruatieweek is..
    Ben hiermee al naar de gyneacoloog geweest, eerst waren mijn slijmvliezen te dun, dit moest verholpen worden door 3maanden een zwaardere pil te nemen, tijdens en na de 3maanden zit ik weer met het probleem..
    Terug naar de gyneacoloog: onderzoek laten doen, alles zag er in orde uit, uitstrijkje laten doen, dit is ook allemaal in orde.
    Ben nu ong 10dagen geleden weer begonnen met mijn oorspronkelijke pil en sinds eergisteren heb ik weer het bloedverlies..
    Ik wor hier ongelooflijk gek van :s
    Voor die abortus was het net omgekeerd, toen menstrueerde ik amper, bij pilgebruik max. 4dagen (als ze al doorkwamen) en nu menstrueer ik constant, het lijkt wel alsof ik al het bloed van de voorgaande jaren nu eruit moet krijgen..
    Kan iemand mij aub helpen??
    Ik zeg het, mijn hormonen schieten ook omhoog waardoor ik nu zo gefrustreerd en ambetant rondloop..

Reageer op: Iemand raad? Abnormaal bloedverlies!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.