- Lilly3 juni 2018 om 13:56
Hey, sinds mijn vriend en ik bezig zijn om zwanger te worden heb ik een langere cyclus gekregen (50/52 dagen). Het is nu de 2e maand dat ik daar last van heb. Met de pil ben ik al een jaar lang gestopt. Ik heb nu wel sinds 9 mei bruine en soms rode afscheiding maar vind dat dit lang aanhoud (al 3 weken lang). Heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt? Heb hier eerder nog nooit last van gehad…
2 reactiesReagerenAmelia7 juni 2018 om 16:09Hey hey!
Hier had ik ook erg last van voor dat ik zwanger werd. Heel vervelend, geen idee waar het vandaan komt. Lijkt wel alsof je lichaam het expres doet 😉
Gewoon blijven proberen, zo is het bij mij ook gelukt! Wel met veel ovulatie testen.
ReagerenCatootje7 juni 2018 om 20:36Gebruik van de pil bevordert oestrogeendominantie. Dan is het oestrogeen relatief te hoog ten opzichte van het progesteron. Daarnaast berooft de pil je lichaam van diverse vitaminen en mineralen, waaronder zink, magnesium en vitamine B. Dit alles herstelt zich niet zomaar vanzelf als je ermee stopt. Op internet kan je vinden hoe je de oestrogeendominantie kan verhelpen door middel van evenwichtige voeding en natuurlijke middelen. Natuurlijk ook zorgen voor wat aanvulling van stofjes.
Reageren