- Jill31 januari 2020 om 07:44
Goedemorgen,
Ik ben nu een tijdje gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn tot nu toe als volgt: 40, 43, 37. Op dit moment zit ik op dag 37 en ben ik dus nog niet ongesteld. Wij hebben afgelopen maand besloten om voor een kindje te gaan. Nu hoopte ik eigenlijk dat mijn Cyclus iedere maand wat korter zal worden. Maar dit is dus niet het geval. Vanochtend getest maar die was negatief. Ik heb nu ook nog witte afscheiding en volgens mij heb ik dat nooit op de dag dat ik ongesteld word. Mijn vraag is eigenlijk is dit normaal? Moet ik naar de dokter met deze lange cyclussen? Ik zou niet weten hoe mijn cyclus was voor de pil helaas.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2020 om 18:20Hoe lang geleden ven je met de pil gestopt?
ReagerenJill31 januari 2020 om 22:02Ik ben eind augustus gestopt met de pil.
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2020 om 22:04dat is nog niet zo heel lang. Goed mogelijk dat je lichaam nog aan het ontpillen is.. en dat kan soms best wel even duren, soms zelfs tot 1 jaar
ReagerenCatootje1 februari 2020 om 16:46Onregelmatige cyclus kan te maken hebben met zaken als insulineresistentie en oestrogeendominantie. Pilgebruik bevordert oestrogeendominantie en zorgt voor verlies van vitaminen en mineralen. Herstelt zich naderhand niet zomaar vanzelf. Kan dus zaak zijn je lichaam te helpen resetten.
ReagerenJill1 februari 2020 om 21:43wat bedoel je hiermee Catootje?
Reageren