Zoeken Vraag het forum

Hele onregelmatige korte cyclus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.

Ik heb een hele onregelmatige cyclus.
    Mijn cyclus van afgelopen maanden, 16 dagen, 21 dagen, 25 dagen, 17 dagen, 22 dagen.
    Meestal ben ik 4/5 dagen ongesteld,

In juni heb ik een lange gehad (de 25 dagen) daar was ik 20 dagen niet ongesteld dat is voor mij dus al erg lang.

Maar nu was 17 Augustus mijn laatste ongesteldheids dag, ik ben dus al 26 dagen niet ongesteld.

Ik heb vorige week Vrijdag een test gedaan die was negatief, nou heb ik gister weer een test gedaan en die is ook negatief

Ik voel me ook niet zwanger ofzo heb nergens last van.
    Maar wanneer zou ik langs de HA gaan?
    Ik twijfel omdat ik zo onregelmatig ben en misschien is dit gewoon een extreem lange cyclus..
    En wat als ik nu toch een deze dagen ongesteld word? ik zal dan toch in me hoofd houden ben ik misschien toch zwanger.

Ik ben 23 jaar en al jaren van de pil af.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als je een dezer dagen ongesteld gaat worden weet je in ieder geval dat je niet zwanger bent . Bovendien waren de testen negatief.
    Het is moeilijk als je een ongeregelde cyclus hebt omdat je niet precies kunt zeggen wanneer de menstruatie komt. Gewoon even een paar dagen afwachten.

Reageren
Reageer op: Hele onregelmatige korte cyclus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.