- Nina29 mei 2018 om 18:15
Hoi allemaal,
Ik ben nu 3 dagen overtijd, heb bruine afscheiding gehad 2 dagen geleden en vocht verlies afgelopen 3dagen. Ook wat lichte krampjes gehad maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ik moest eigk rond de 26e ongi worden. En had rond de 12e zonder condoom gevreeën. Ben ik nu zwanger of komt mijn menstruatie later? Btw. Ik heb een koperspiraaltje net iets langer dan een jaar.
11 reactiesReagerenNina29 mei 2018 om 18:19Ben afgelopen weekend ook ziek geweest, dit kwam wss door de warmte. En vermoeid door familieweekend dus niet echt duidelijke symptomen. Ik drink ook veel water sinds 1 maand.
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2018 om 18:35Kan zijn dat je menstruatoe iets later komt. Het warme weer kan daar invloed op hebben
ReagerenNina29 mei 2018 om 18:38Oh echt dat wist ik niet, bedankt! Lets hope
ReagerenNina29 mei 2018 om 18:47Zijn er ook toevallig vrouwen die dezelfde klacht hebben gehad?
ReagerenCatootje29 mei 2018 om 19:32Bruine afscheiding kan te maken hebben met een tekort aan progesteron, ofwel oestrogeendominantie. Op internet kan je daar meer over lezen, ook wat je er aan kan doen. Een koperspiraal verhoogt het koperniveau in je lichaam en zorgt voor een verlaagde zinkspiegel in je lichaam. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten geven. Zink is belangrijk voor je hormoonhuishouding.
ReagerenNina30 mei 2018 om 07:46
ReagerenIs er wel dan nog een optie dat ik zwanger kan zijn? Want daar zit ik meer mee eigk..
John (moderator)
30 mei 2018 om 10:27Die vraag kan ik heaas ook niet beantwoorden…daar zul he dan een test voor moeten doen
ReagerenNina1 juni 2018 om 17:16Hallo allemaal,
- Na 5 dagen overtijd (gisteren) Gisteravond toch nog ongesteld geworden, heel veel hevige krampem gehad. Wss omdat mn lichaam mijn beveuchte eicel aan het afstoten was, dankzij het koperspiraaltje. Morgen ochtend voor de zekerheid even een testje doen wat wss negatief zal zijn.
Iedereen bedankt voor de hulp!
Liefs Nina
ReagerenNina1 juni 2018 om 17:18Dit heb ik namelijk vorig jaar ook gehad toen ik niet met condoom had gevreeën.
ReagerenLisa3 juni 2018 om 22:10Hello mensen..ReagerenMijn buik maakt de hele dag geluid, mijn buik als ik lig gaat op en neer ik heb een opgeblazen buik nu niet meer heel erg.ik ben nog steeds niet ongesteld Ik heb een zwangerschap test gedaan omdat ik het nirt zeker wist en die was negatief.
Laatste ongesteld heid was 23/4 en ik zit niet aan de pil.
Ik ben wel heel gestresst laatste maand een angst <i class=”fa fa-info-circle” aria-hidden=”true”></i>voor zwangerschap..
wat kan het zijn
John (moderator)
3 juni 2018 om 23:16Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
Reageren