Zoeken Vraag het forum

Overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

Hoi allemaal,

Ik ben nu 3 dagen overtijd, heb bruine afscheiding gehad 2 dagen geleden en vocht verlies afgelopen 3dagen. Ook wat lichte krampjes gehad maar heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ik moest eigk rond de 26e ongi worden. En had rond de 12e zonder condoom gevreeën. Ben ik nu zwanger of komt mijn menstruatie later? Btw. Ik heb een koperspiraaltje net iets langer dan een jaar.

11 reacties
    Reageren
    Nina

Ben afgelopen weekend ook ziek geweest, dit kwam wss door de warmte. En vermoeid door familieweekend dus niet echt duidelijke symptomen. Ik drink ook veel water sinds 1 maand.

Reageren
    John (moderator)

Kan zijn dat je menstruatoe iets later komt. Het warme weer kan daar invloed op hebben

Reageren
    Nina

Oh echt dat wist ik niet, bedankt! Lets hope

Reageren
    Nina

Zijn er ook toevallig vrouwen die dezelfde klacht hebben gehad?

Reageren
    Catootje

Bruine afscheiding kan te maken hebben met een tekort aan progesteron, ofwel oestrogeendominantie. Op internet kan je daar meer over lezen, ook wat je er aan kan doen. Een koperspiraal verhoogt het koperniveau in je lichaam en zorgt voor een verlaagde zinkspiegel in je lichaam. Op de kortere of langere termijn kan dit klachten geven. Zink is belangrijk voor je hormoonhuishouding.

Reageren
    Nina

Is er wel dan nog een optie dat ik zwanger kan zijn? Want daar zit ik meer mee eigk..

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik heaas ook niet beantwoorden…daar zul he dan een test voor moeten doen

Reageren
    Nina

Hallo allemaal,

• Na 5 dagen overtijd (gisteren) Gisteravond toch nog ongesteld geworden, heel veel hevige krampem gehad. Wss omdat mn lichaam mijn beveuchte eicel aan het afstoten was, dankzij het koperspiraaltje. Morgen ochtend voor de zekerheid even een testje doen wat wss negatief zal zijn.

Iedereen bedankt voor de hulp!

Liefs Nina

Reageren
    Nina

Dit heb ik namelijk vorig jaar ook gehad toen ik niet met condoom had gevreeën.

Reageren
    Lisa
    Hello mensen..

Mijn buik maakt de hele dag geluid, mijn buik als ik lig gaat op en neer ik heb een opgeblazen buik nu niet meer heel erg.ik ben nog steeds niet ongesteld Ik heb een zwangerschap test gedaan omdat ik het nirt zeker wist en die was negatief.

Laatste ongesteld heid was 23/4 en ik zit niet aan de pil.

Ik ben wel heel gestresst laatste maand een angst <i class=”fa fa-info-circle” aria-hidden=”true”></i>voor zwangerschap..

wat kan het zijn

Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.