- Anoniem20 maart 2018 om 10:26
Hallo, ik zit met een probleempje. Ik ben afentoe niet helemaal actief met de pil (het komt wel is voor dat ik hem vergeet) 1 keer heb ik seks gehad zonder dat ik de pil heb gebruikt, hierna heb ik wel de morning-afterpil geslikt. Niks aan de hand dus hoop ik. Hierna ben ik weer verder gegaan met de pil en heb hem geen een dag vergeten, ik neem mijn pil altijd rond 20:00 in, dat deed ik dus ook voordat ik met mijn vriend ging slapen. Die avond hebben we ook onveilig seks gehad. De dag erna heb ik weer veilig de pil geslikt om 20:00 uur. Ik voel nu kramp in de onderbuik maar ben nog niet ongesteld geworden, 2 dagen geleden had ik mijn laatste pil geslikt. Waarom ben ik nog niet ongesteld?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 10:40Wacht gewoon eens even rustig af…. Je hoeft niet meteen de tweede dag van de stopweek ongesteld te worden
ReagerenAnoniem20 maart 2018 om 10:42is er ook een kans dat mijn menstruatie uitblijft door de m.a.p?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 10:43dat zou ook kunnen
ReagerenAnoniem20 maart 2018 om 10:52Het incident met de m.a.p vond plaats op 24 februari, daarna gewoon de normale pil gebruikt. 18 maart laatste pil geslikt.
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 10:56wacht gewoon eens even af…..
Reageren