Zoeken Vraag het forum

De pil & de morning after pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sam

Hoi,

ik slik de pil en ik ben de eerste pil in de strip vergeten, die heb ik de volgende dag in de middag genomen dus binnen 36 uur.  Verder heb ik die week elke dag de pil genomen. Toen zaterdag in de eerste week ben ik de pil vergeten en heb ik de pil van zaterdag tegelijk met de pil van zondag geslikt. Ik heb die zaterdag onbeschermde seks gehad. Moet ik voor de zekerheid de morning-afterpil slikken? En hoe betrouwbaar is de pil dan nog ?

groetjes, Sam

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je was de eerste 7 dagen na het vergeten van de eerste pil niet beschermd. Daar komt dan nog de pil van zaterdag bij binnen die 7 dagen. Ik zou de MAP gebruiken voor alle zekerheid. Je moet er wel rekening mee houden, dat je de strip verder moet afmaken, maar NIET meer beschermd bet doorn de pil tot na de volgende stopweek

Reageren
Reageer op: De pil & de morning after pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.