Welk medicijn tegen misselijkheid?

Hallo,
    Sinds een paar dagen ben ik voor het eerst ongesteld geworden. Ik heb nu al een paar dagen last van buikkrampen en enorme misselijkheid! Ik vind het evht niet fijn als het iedere maand zo moet gaan. Iemand enig idee of er ook pilletjes zijn waardoor je niet misselijk meer bent en de buikpijn een beetje afneemt? (Tegen buikpijn kan ik nog wel maar misselijkheid vind ik echt verschrikkelijk) ik dacht misschien ook al de pil, maar ik wil eerst andere middeltjes uitproberen die het verlichten. Iemand enig idee?

Reageren

Er zijn zeker middelen tegen misselijkheid. Domperidon bijvoorbeeld. Maar dan moet je even een recept halen bij de huisarts

Reageren

Je voeding is belangrijk. Beter zorgen voor voedingsmiddelen met een lage glycemische index. Beter dus zo min mogelijk geraffineerde suikers. Verder kunnen bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren je hormonen helpen ondersteunen, zoals magnesium, zink, vitamine A tm E, gammalinoleenzuur en omega 3. Verder ook even je rust nemen. De menstruatie is ook een periode van loslaten en grote schoonmaak van je lichaam. Er zijn ook bepaalde kruiden, zoals een bepaalde soort Viburnum.

Reageren

bedankt allemaal voor het reageren ? ik ga wel even research doen!

Mvg

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Welk medicijn tegen misselijkheid?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe