- Hallo12324 juli 2017 om 13:09
Hallo allemaal. Ik heb even een klein vraagje.2 weken geleden heb ik 2 keer seks gehad met condoom. Hij kwam klaar en ging ook meteen weer uit me. Ik word er toch altijd een beetje bang van en heb binnen 10 uur tijd een morning after pil genomen, was waarschijnlijk niet nodig. Nu heb ik de afgelopen 2 weken elke dag lopen stressen over het feit dat ik niet zwanger wil worden. (Ook echt elke dag) ik moet vandaag ongesteld worden, maar heb totaal nog geen symptonen. Normaal gesproken heb ik altijd buikpijn. Wel heb ik ineens pijnlijke borsten ( nog nooit gehad) mijn vriendinnen zeggen dat de menstruatie best later kan komen door stres en de pil, want daar zitten veel hormonen en ander rommel in. Ik heb de pil genomen na mijn ovaluatie. Lees op sommige sites dat het niet helpt en op andere sites dat het wel goed is. Normaal gesproken ben ik altijd op de juiste dag ongesteld, nu veel stres.. moet ik me zorgen maken? Ik hoor het graag
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juli 2017 om 16:50Als het condoom niet is stuk gegaan, is er geen reden om te denken dat je zwanger bent.
Dat je menstruatie later is kan komen door stress en idd door de MAP. Gewoon rustig afwachten
ReagerenHallo12324 juli 2017 om 18:29- Bedankt voor je reactie. Ik lees de verhalen over een gescheurd condoom wel eens, maar hoe krijg je dit ooit voor elkaar en hoe merk je zoiets? Voor zover dat ik het weet is dat niet gebeurt.
John (moderator)
24 juli 2017 om 19:02De meest voorkomende oorzaak is verkeerd gebruik of een onjuiste maat. Als een condoom scheurt, hangt die in de regel aan flarden aan je penis. Nie te missen als zo’n ding scheurt.
Reageren