Zoeken Vraag het forum

Morning afterpil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meikeblk

Hoi..
    Ik zit een beetje in de stress
    9 dagen geleden had ik seks met mijn vriendje maar de condoom was blijven hangen(wel eruit gehaald toen ik erachter kwam maar dat was uur erna pas..) ik had het vermoede dat doordat die vast zat in mij dat er sperma in mijn vagina is gekomen. Daardoor ruim 16 uur erna de morning afterpil ingenomen 2 dagen erge buikpijn gehad maar dat was een bijwerking begreep ik. Nu dus 9 dagen geleden heb ik een rommelige buik en voel ik me buik op een rare manier kan ik zwanger zijn alsnog of maak ik me zorgen om niks over 6 dagen moet ik ongesteld worden maar dat is heel onregelmatig.(ik ben 16 en redelijk veel stress kan iemand me helpen?)

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat je door de MAP een doorbraakbloeding gaat krijgen. Dat zou de klachten wel kunnen verklaren

Reageren
    Meikeblk

Geen zwangerschap mogelijk?

En als ik die bloeding krijg hoe zie ik het verschil tussen me mentruatie en die bloeding?

Reageren
    John (moderator)

Dat verschil kun je niet zien…als de bloeding te vroeg is, kan het dus een doorbraakbloeding zijn

Reageren
    Meikeblk

Kan ik daarna nog ongesteld worden?

Reageren
    Meikeblk

En betekend die doorbraak dat ik niet zwanger ben of wel ik snap het niet

Reageren
    John (moderator)

Je kunt daarna ongesteld worden, maar dan misschien wel iets later. Je menstruatie kan ook overslaan. Dat zul je even moeten afwachten. Als je die bloeding van de MAP krijgt ben je in principe niet zwanger

Reageren
    Meikeblk

Als de MAP bloedding niet komt wat betekend dat dan ik durf het er wigenlijk ook niet met iemanf anders over te hebben ik heb ook geen klachten meer nu

Reageren
    John (moderator)

Dat hoeft helemaal niets te betekenen. Gewoon rustig je menstruatie afwachten

Reageren
    Meikeblk

Nu vannochtend al een paar keer overgegeven niet het gevoel dat ik ziek ben maar zwanger?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt onmogelijk al zwangerschapsverschijnselen hebben

Reageren
Reageer op: Morning afterpil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.