Zoeken Vraag het forum

Menstruatie uitstellen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lisan

Hallo

Ik ben 24 jaar en menstrueer vrijwel regelmatig, nu is het zo dat ik heel graag mijn menstruatie 1x  zou willen verschuiven/ uitstellen omdat ik op vakantie ga.

ik heb dit al twee keer eerder gedaan met een primulot kuur alleen is dit mij heel slecht bevallen omdat ik hiervan vreselijke buik krampen kreeg tijdens het gebruiken, dus op vakantie. Dit was heel naar.

ik vroeg mij nu dus af of ik misschien aan de pil zou kunnen gaan of eventueel de prikpil waardoor ik dus even van de menstruatie af ben en dan er weer mee stop na de vakantie,  midden september.

ik heb ooit een jaar de pil geslikt maar had hier erg veel bijwerkingen van, dit was microgynon 30.

Is er een andere manier om mijn menstruatie uit te stellen of moet ik toch weer primulot nemen en de buikkrampen er maar bij nemen?

Bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Met de prikpil kun je de menstruatie niet uitstellen. Dat zou alleen maar kunnen met de pil of de primolut.

Ga in ieder geval naar de huisarts en bespreek het met hem/haar.

Reageren
Reageer op: Menstruatie uitstellen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.