- Jessica14 mei 2017 om 17:02
Ik heb 2 vraagjes.
ten eerste heb ik normaal paar dagen voordat ik mijn menstruatie krijg last van buikpijn, rugpijn en noem maar op. Dit is nu al de vierde menstruatie achter elkaar dat ik eigenlijk geen symptomen heb totdat mijn menstruatie daadwerkelijk is begonnen. Ik vroeg me af of dit normaal is dat mijn pre-menstruale symptomen opeens weg zijn.
ten tweede heb bij het gebruik van mij vorige strip een keer een doorbraakbloeding gekregen terwijl ik niet doorslikte. Ik las dat dit normaal kan zijn en heb daarna of daarvoor ook paar keer wat bruine uitscheiding gehad. Mijn menstruatie valt 9 van de 10 keer op de 3de dag. Dat is nu vandaag. Mijn menstruatie is nog niet begonnen en ik heb zover alleen maar donkere afscheiding/donkere beetjes bloed. Ik neem aan dat mijn lichaam zich aan het klaar maken is voor de menstruatie en hierbij oud bloed uit mijn systeem gooit?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 mei 2017 om 18:27Dat zijn inderdaad de voortekenen van de aankomende menstruatie. Dat is verder geen reden om ongerust te zijn.
ReagerenJessica14 mei 2017 om 18:36Wat zou de reden kunnen zijn dat ik opeens niet meer last heb van krampen 1 of paar dagen voordat mijn menstruatie begint?
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2017 om 19:18Daar hoeft niet perse een speciale reden voor te zijn. Dat kan best een keer veranderen
Reageren