Zoeken Vraag het forum

Stoppen met Oxa

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Syl

Ik slik nu zo’ 7/ 8 maanden Oxazepam. Ben begonnen met 20 mg. Zit nu op 10 mg. Mijn begeleidster wilde me toen ik op 12,5 mg zat in 1x laten stoppen. Heb ik dus niet gedaan. Bouw nu per week 1/4 af. Wil de laatste 2,5 mg met 1/8 afbouwen. Wilde eigenlijk liever langer over de afbouw doen maar Oxazepam is voorlopig niet meer te verkrijgen door problemen met de leverancier. Moet dan overstappen op een ander middel, wat ook weer bijwerkingen geeft. Daarom maar een beetje versneller afbouwen. Hoop dat ik het haal met de pillen die ik nog heb. Wordt er wel angstig en soms ook depressief door. Snap niet dat m’n begeleidster zei in 1x stoppen toen ik nog op 12,5 mg per week zat. Je slikt zoweinig dat kan best. Lijkt mij niet toch?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal voor iedereen anders zijn.

Reageren
Reageer op: Stoppen met Oxa
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.