- marc14 september 2026 om 18:46
edward,
warruit bestaan bij jou de onttrekingsverschijnselen ?
marc
Mats14 september 2026 om 19:09Hallo Marc
Ben eerst af gaan bouwen van 2 tabletten s’avonds en 1 ‘s morgens af gaan bouwen naar ‘s avonds één tablet en ‘s morgens een tablet toen na een paar weken gestopt met ‘s morgens te nemen en toen na een paar weken om de avond een heel tablet en een half tabletje daarna naar een paar weken iedere avond half tabletje daarna om de avond half tabletje daarna twee dagen niet dan weer half tabletje daarna 3 dagen niet en dan weer half tabletje en daarna half tabletje per week om vervolgens te stoppen
Reageren
Ging paar weken heel goed en toen kreeg ik overal pijntjes op mijn borst , gloeiende buik zweten enz enz hartfilmpje laten maken , onderzoek door huisarts , alles leek/was goed
Maanden mezelf echt super beroerd gevoeld depressief somber malen slecht slapen
Advies huisarts toch maar weer Lorazepam, maar na alle bijwerkingen en afkickverschijnselen wilde ik dit absoluut niet , gaat inmiddels wat beter ‘s morgens wat opstartproblemen maar naarmate dag vordert gaat steeds beter
Wel last van stemmingswisselingenmarc14 september 2026 om 20:11ik gebruik lorazepam nu ca. 9 mnd.. 5 mg per dag..gezien de bijwerkingen on onttrekkingsverschijnselen wil ermee stoppen / afbouwen.
Reageren