Lorazepam afbouwen

  • #1

    Hallo allen,

    Ik gebruik nu 3 weken elke dag 3 mg lorazepam, waarvan in de middelste week een aantal keer 4 mg ( 2 stuks voor het slapen ).

    nu wil ik dit gaan afbouwen omdat ik vermoed dat dit mijn droge ogen verergert.  had ook al droge ogen voorheen.

    nu wil ik dit gaan afbouwen, omdat de droge ogen mijn stress verergert. Ik zat zelf te denken om de laatste lorazepam te halveren om te kijken hoe ik er op reageer en dit een aantal dagen aan kijken. Iemand ervaring er mee?

     

    Reageer
    #2

    Dat zou je zo kunnen doen

    Reageer
    #3

    Bedankt voor je reactie John. Word gewaardeerd.

    ik ga dit toch nog even overleggen met mijn psychiater, had ik in eerste instantie direct moeten doen

    Reageer
    #4

    Kan lorazepam een pupil verwijdend bijwerking hebben?

    Reageer
    #5

    Hey,

    Diazepam in elk geval wel, ik zag er knetterstoned uit toen ik dat gebruikte. En dat is een zusje van Lorazepam

    Reageer
    #6

    Hoi. Dan de lorazepam ook, kan niet missen.

    mega veel extra last van strooilicht ( door ooglasering )

    hoe groter de pupil hoe meer last, heb het eerder meegemaakt met medicatie. Dus nu snel afbouwen.

     

    bedankt voor je antwoord

    Reageer
Reageer op: Lorazepam afbouwen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief