Zoeken Vraag het forum

Ritalin

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

ik heb moeite om mijn aandacht erbij te houden tijdens seks. Zou Ritalin hier een oplossing voor kunnen zijn? Ik moet altijd aan andere (domme en grappige) dingen denken tijdens seks..

25 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe kom je op Ritalin?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 22, ik heb gehoord dat je je beter kunt concentreren met Ritalin daarom

Reageren
    John (moderator)

Ja, maar alleen als je ADHD hebt…
    Gebruik je alcohol of drugs?

Reageren
    Anoniem

nee, ik geen alcohol of drugs, ik heb ook geen ADHD maar ik stress wel snel en ben snel afgeleid, daarom denk ik dat Ritalin goed zou komen

Reageren
    John (moderator)

Als je ritalin gebruikt als je geen ADHD hebt, wordt je daar alleen maar hyper van….ik denk niet dart je probleem oplost, maar waarschijnlijk wat erger gaat maken. Maar je kunt het met je huisarts bespreken

Reageren
    Anoniem

ik ga het van internet van anonieme verkopers bestellen en testen eens zien of het werkt kost 30 tot 45 euro voor 30 stuks van sandoz

Reageren
    John (moderator)

Niet verstandig om dat te doen ! Je weet namelijk nooit zeker of je ook daadwerkelijk het goede middel krijgt…

Reageren
    anoniem

Zijn deze dan echt? Het gaat mij niet om het geld maar mijn huisarts schrijft het mij niet voor

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik niet beantwoorden… Je weet nooit zeker of dat wat je de site ziet ook daadwerkelijk is wat je gestuurd krijgt

Reageren
    Peter

Er is een reden dat je huisarts het niet voorschrijft en via internet zijn vele vervalste medicijnen in omloop die echt onveilig kunnen zijn.

Reageren
    Catootje

Als je last hebt van stress zou ik beginnen bij de basis. Evenwichtige voeding met complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft, wat beter is voor je hormonen en neurotransmitters. Allerlei vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen meehelpen om je neurotransmitters in balans te brengen. Onder ander magnesium en vitamine B. Verder zorgen voor voldoende lichaamsbeweging, ontspanning en nachtrust. Voor de aanmaak van dopamine kan bijv theanine of mucuna helpen.

Reageren
    Catootje

En natuurlijk de tijd nemen voor de seks. Elkaar eens lekker masseren bijvoorbeeld. Is ook goed voor de aanmaak van je neurotransmitters.

Reageren
    Anoniem

Het probleem is dat ik mijn gedachte niet bij seks kan houden maar dat ik aan gekke dingen moet denken, ik heb geen last van een lage libido maar concentratieproblemen

Reageren
    Anoniem

Welke medicatie raden jullie mij aan?

Reageren
Reageer op: Ritalin
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.