Zoeken Vraag het forum

vraagje voor tandor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Riet

En kun je daar ook iets van voedings supplementen voor innemen voor de brainzaps gebruik ik omega 3 helpt wel

John (moderator)

Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden

Reageren
    Riet

Ok bedankt

Reageren
    Riet

Hoi tandor ik heb nu 3dgn 5 schrapjes minder gedaan van 25x naar 20x  en dat wazig zicht is al iets beter maar nog niet weg         zou het kunnen als ik bv naar 15 gaat dat het nog beter word      of bij 20 blijven omdat het dan te hard omhoog gaat en ik weer bijwerkingen krijg van het verhogen   wat denk jij    gr riet

Reageren
    John (moderator)

Doe het beter maar rustig aan…..niet te snel gaan…

Reageren
    Riet

Thanks zou het op die 20 nog kunnen verbeteren dan

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
    Riet

Dank je

Reageren
    _87_

Hoi Riet,

Kijk eens even op het etiket van de omega 3 als je wil? Neem aan dat je capsules slikt? Ik ben benieuwd naar de verhouding tussen EPA en DHA. dit is van belang. Goede omega 3 zou bij moeten dragen aan verbetering van zicht, versterking zenuwstelsel en brainzaps .

Reageren
    _87_

Mijn zicht is overigens ook iets verslechterd nadat ik ben gestopt met efexor. Soms kun je niet anders dan gewoon maar accepteren dat iets zo is.

Reageren
    Riet

Hoi 87 fijn dat je reageert   de omega 3  epa is 318mg en de Dha 204 mg per capsule zag of ziet jij ook zo wazig en ben je aan het afbouwen of al gestopt

Reageren
    _87_

Hoi Riet,

Ik ben inmiddels afgebouwd, nu een half jaar geleden. Ik heb afgebouwd middels een coach van The Road Back. Lichten uit en gaan met die banaan. Na 3 maanden volledig gestopt te zijn begon ik langzaam mezelf weer te worden.

Ik gebruikte, op aanraden van The Road Back, Omega capsules van MorEpa Platinum. Deze gebruik ik overigens nog steeds. Het EPA gehalte hiervan is 764 mg en DHA 236 mg. Ik had vrijwel direct minder last van hersenschokjes, behalve als ik net onder de douche uitkwam. Wel zag ik nog vaak lichtflitsen, schimmen ed. Wazig zicht heb ik af en toe last van gehad. Nu zie ik af en toe nog een zwarte vlek voorbij schieten, als ik naar mijn scherm van TV of PC kijk. Verder geen last, maar de ogen zijn wel iets achteruit gegaan.

Ik neem nog dagelijks 2 omega caps. Daarnaast neem ik ook nog dagelijks een fruitshake (4 stuks fruit, yoghurt, lijnzaad en walnoten). In walnoten zitten ook stoffen die goed zijn voor de hersenpan.

Inmiddels ben ik 6 maanden vrij van de Efexor.

Reageren
    Riet

Hoi 87 ik heb ook sinds ik omega gebruik geen hersenschokjes meer     maar dat wazig zien ging maar niet weg werd er gek van al vanaf januari ben nu 5 schrapjes terug en het is nu wel beter ik schrapte iedere week een schrapje eraf dit ging goed tot ik aan de 3 mg zat    nu ff iets terug en dan nog langzamer verder  goed idee van die shake kan ik ook  gaan doen   gr riet

Reageren
    Riet

Hoe lang heb jij trouwens a d gebruikt

Reageren
    Riet

En hoe heb jij afgebouwd ook met 10% in 4 wkn

Reageren
Reageer op: vraagje voor tandor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.