- Riet31 maart 2018 om 13:19
En kun je daar ook iets van voedings supplementen voor innemen voor de brainzaps gebruik ik omega 3 helpt wel
John (moderator)
31 maart 2018 om 13:27Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden
ReagerenRiet31 maart 2018 om 13:38Ok bedankt
ReagerenRiet2 april 2018 om 12:29Hoi tandor ik heb nu 3dgn 5 schrapjes minder gedaan van 25x naar 20x en dat wazig zicht is al iets beter maar nog niet weg zou het kunnen als ik bv naar 15 gaat dat het nog beter word of bij 20 blijven omdat het dan te hard omhoog gaat en ik weer bijwerkingen krijg van het verhogen wat denk jij gr riet
ReagerenJohn (moderator)
2 april 2018 om 12:33Doe het beter maar rustig aan…..niet te snel gaan…
ReagerenRiet2 april 2018 om 12:41Thanks zou het op die 20 nog kunnen verbeteren dan
ReagerenJohn (moderator)
2 april 2018 om 13:29Dat zou kunnen
ReagerenRiet2 april 2018 om 14:12Dank je
Reageren_87_2 april 2018 om 18:06Hoi Riet,
Kijk eens even op het etiket van de omega 3 als je wil? Neem aan dat je capsules slikt? Ik ben benieuwd naar de verhouding tussen EPA en DHA. dit is van belang. Goede omega 3 zou bij moeten dragen aan verbetering van zicht, versterking zenuwstelsel en brainzaps .
Reageren_87_2 april 2018 om 18:08Mijn zicht is overigens ook iets verslechterd nadat ik ben gestopt met efexor. Soms kun je niet anders dan gewoon maar accepteren dat iets zo is.
ReagerenRiet2 april 2018 om 20:46Hoi 87 fijn dat je reageert de omega 3 epa is 318mg en de Dha 204 mg per capsule zag of ziet jij ook zo wazig en ben je aan het afbouwen of al gestopt
Reageren_87_3 april 2018 om 00:35Hoi Riet,
Ik ben inmiddels afgebouwd, nu een half jaar geleden. Ik heb afgebouwd middels een coach van The Road Back. Lichten uit en gaan met die banaan. Na 3 maanden volledig gestopt te zijn begon ik langzaam mezelf weer te worden.
Ik gebruikte, op aanraden van The Road Back, Omega capsules van MorEpa Platinum. Deze gebruik ik overigens nog steeds. Het EPA gehalte hiervan is 764 mg en DHA 236 mg. Ik had vrijwel direct minder last van hersenschokjes, behalve als ik net onder de douche uitkwam. Wel zag ik nog vaak lichtflitsen, schimmen ed. Wazig zicht heb ik af en toe last van gehad. Nu zie ik af en toe nog een zwarte vlek voorbij schieten, als ik naar mijn scherm van TV of PC kijk. Verder geen last, maar de ogen zijn wel iets achteruit gegaan.
Ik neem nog dagelijks 2 omega caps. Daarnaast neem ik ook nog dagelijks een fruitshake (4 stuks fruit, yoghurt, lijnzaad en walnoten). In walnoten zitten ook stoffen die goed zijn voor de hersenpan.
Inmiddels ben ik 6 maanden vrij van de Efexor.
ReagerenRiet3 april 2018 om 10:13Hoi 87 ik heb ook sinds ik omega gebruik geen hersenschokjes meer maar dat wazig zien ging maar niet weg werd er gek van al vanaf januari ben nu 5 schrapjes terug en het is nu wel beter ik schrapte iedere week een schrapje eraf dit ging goed tot ik aan de 3 mg zat nu ff iets terug en dan nog langzamer verder goed idee van die shake kan ik ook gaan doen gr riet
ReagerenRiet3 april 2018 om 10:14Hoe lang heb jij trouwens a d gebruikt
ReagerenRiet3 april 2018 om 16:45En hoe heb jij afgebouwd ook met 10% in 4 wkn
Reageren