- Riet17 april 2018 om 11:24
Hoi tandor ik was voor de helft afgebouwd met mirtazapine 7,5 mg maar dat ging niet goed bleef wazig zien heel erg dus heb besloten om terug te gaan op 7,5 mg mirta En daarna nog langzamer te gaan afbouwen nu de vraag hoelang duurt het dat je je weer goed voelt met de opbouw het wazig zien is al wat beter maar de lusteloosheid en vermoeidheid zijn er nog wel ook beetje depri gr riet
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 april 2018 om 11:27Dat is helaas moeilijk te zeggen. Dat zal voor iedereen toch anders zijn
ReagerenRiet17 april 2018 om 11:57Ja maar waar moet ik dan aan denken
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2018 om 12:03Ik kan die vraag niet beantwoorden. Het kan 1 week zijn maar kunnen er ook 3 zijn
ReagerenCatootje18 april 2018 om 01:39Antidepressiva zorgen voor tekorten aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen in je lichaam, waaronder Q10 en vitamine B. bij het afbouwen/stoppen kan je dat extra voelen.
ReagerenRiet18 april 2018 om 10:12Hoi catootje ik ben nu ff gestopt met afbouwen omdat ik toch te snel ging ik gebruik al q 10 en vit b en ook carnitine hoeveel moet je van alle innemen denk jij graag jouw advies hierin en evt wat nog meer goed is aan supplementen v g riet
Reageren_87_19 april 2018 om 21:15Geduld hebben. Ik heb nog steeds last van oorsuizen. Maar je leert er mee leven. Sterker nog, doordat ik het ‘uitzet’, is het er bijna niet meer. Wil je van het middel af? Doorbijten dan. Het klinkt heel hard, maar dat is het ook. De klachten worden namelijk vanzelf minder. Het wazige zicht komt waarschijnlijk omdat zich bepaalde evenwichten nog niet hebben hersteld. Dit kan lang duren. De eerste 3 a 4 maanden waren voor mij erg doorbijten, met verschillende momenten waarop ik dacht dat het me niet lukken ging. Ben blij dat ik door heb gezet. Nu ruim 6 maanden later keert mijn eigen leven steeds meer terug.
ReagerenRiet21 april 2018 om 10:18Hoi 87 je heb gelijk maar ik trok het niet meer ik had al vanaf januari wazig zien ook andere klachten maar hier werd ik gek van het stabiliseerde niet terwijl ik het nog gebruikte ik ging denk ik toch te hard volgende keer nog langzamer
Reageren