Home / Medicijnen / Klachten afbouwen venafaxine regards
Hallo,
Enkele maanden 75 Mg venafaxiline geslikt. Iom dokter in een maand tijd afgebouwd, dwz korreltjes tellen. Ik zit nu op nog 20 korreltjes. Helaas in ds afgelopen week bijwerkingen gehad, zijnde schokjes, droge ogen, tintelende tong en lippen en vooral buikpijn , een soort drukkende band onder de ribben. Wie heeft hier ervaring mee? En hoe kwam je er vanaf? Ik ben van plan om elke dag 5 korreltjes te minderen, dus over 4 dagen venafaxiline vrij. Weet iemand hoe lang venafaxiline in het lichaam blijft zitten? Dank voor reactie.
Dat is te snel...... Bij venlafaxine is het zo dat de laagste dosering de meeste klachten geeft. Als je klaar bent, zullen ook de bijwerkingen in de regel verdwijnen.
dank voor je snelle reactie, Tandor.
Te snel begrijp ik inmiddels na bestudering van het forum, echter heb dit juist iom dokter gedaan.
Ik probeer het die paar dagen nog vol te houden. Je zin dat de bijwerkingen verdwijnen als ik klaar ben geven weer moed.
Succes in ieder geval. Drink voldoende water en eet dagelijks vers fruit.Dat kan helpen
thanks voor de aanvullende tips, ga ik zeker doen!
Enig idee hoe lang het duurt voordat de venafaxiline uit het lichaam is?
De stof zelf is na 22 uur uit je lichaam, maar dat wil niet zeggen dat dan werking/bijwerking ook meteen verdwenen is. Het effect van de stof maar ook de gevolgen van het ontbreken van de stof kunnen wel nog even duren
Sorry voor het doorvragen, maar hoe schat je "nog wel even" in?
Aanstaande dinsdag overigens een afspraak met doc om stand van zaken, ervaring, etc te delen.
Dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Dat is toch voor iedereen anders.. Dat kan 1 week zijn , maar ook 3 weken...
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!