Zeurende pijn onder de ribben

Had al deze klachten ook, bleek xifodynie

Reageren

Ik heb ook veel van de zelfde klachten en er word gedacht aan fybriomalgie. Zoek hier maar eens op en wellicht kan er dan meer duidelijk worden.

Reageren

Dacht urinestenen((heb er maar ze zeiden dat is niet de urinesten)maar heb veel pijn onderbuik,linkse ribben,kuiltje maag alles plots ontstaan bloed in urine,nierstee zowol links als rechts maarg,veel boeren en veel moeten ontlstenze wetenhet helt met een warmwaterzak

Reageren

Hoi, je bericht is al best even geleden maar mijn klachten komen precies overeen.
    Ben je er inmiddels al achter wat je mankeert?

Groetjes Jessy

Reageren

Beste Gc,

Ik herken dit verhaal van een collega van mij.
    Precies hetzelfde, al had ze dat ze dan koude cola moest drinken.
    Uiteindelijk bleef het een keer in de avond aanhouden en was ze er bijna niet meer geweest.
    De ambulance heeft haar opgehaald.
    Ze had een gescheurde aorta en daar kwamen ze pas in het ziekenhuis achter. Ze moest direct geopereerd worden.
    Vooral die pijn in je kaak is typisch.
    Laat a.u.b. je slagaders nakijken.

Reageren

Helaas dezelfde klachten… al jaren….
    Nu ook sinds zo’n 4 jaar een vervelende knak op de plek van de kramp links onder ribben. Zoveel doktoren gezien en onderzoeken gehad, ik heb het inmiddels opgegeven.

Reageren

He hoi
    Ik zag dit voorbij komen.
    Ik heb dit ook vaak. Slokdarm kramp.
    Dan trekt je slokdarm samen als een kurkentrekker. Onschuldig maar vervelend. Begint met pijn in de kaken. Naar gevoel op borst. Niet stil kunnen zitten. Hevige pijn op borst.
    Kan lang duren voor het stopt.
    Gr bianca

Reageren

Ik zou ook graag willen weten wat het kan zijn. Ik heb dezelfde "aanval" 3 keer links ongeveer onder de borst, onder de ribben gehad, ook toen moeilijk gehad met ademen. Bij mij konden ze ook niets vinden.

Reageren

Ik had dezelfde klachten! Huisarts attendeerde mij op het zeevende rib syndroom zgn rib trip syndroom!

Reageren

Het is al een jaar dat ik pijn heb onder beide ribben en maaglast maar ben een angstig mens met depressie. Alles onderzocht en niks te vinden . Maar verleden jaar mijn motor rechtgetrokken 200kg sindsdien heb ik het probleem. Ik ben ook hopeloos. Om 8jan naar de fysiotherapeut wat gaat dat geven.Ik hoop dat het helpt

Reageren

In mei vorig jaar ging ik voor een maagverkleining naar het ziekenhuis.
    Voor die tijd had ik flinke obstipatieproblemen waardoor ik twijfelde aan deze operatie.
    De operatie is uiteindelijk gestopt omdat ze verhardingen zagen op de dunne darm.
    Nadien werd ik ziek. Eten ging moeizaam 16 kl afgevallen.
    Dit is verbeterd. Er zijn waanzinnig veel onderzoeken gedaan. Waaronder een echo, scopies, scans maar er kwam niets uit.
    Ik ervaar nog steeds veel pijn links in de flank langs de valse ribben en problemen met de stoelgang. De pijn trekt naar voren en naar de rug.
    Wat ik ook zie is een afwijking buitenkant op de buik precies waar het pijn doet. Het lijkt daar wat ingetrokken te zijn alsof er een deuk zit.
    Het lijken pijnaanvallen te zijn. Gister zeker een pijnscore van een 7 of 8.
    Wederom huisarts gebeld en zware pijnstillers gekregen. Tramadol.
    Wanhopig wordt ik ervan omdat ik al bijna een jaar niet kan werken.
    Mocht iemand idee hebben waar ik nog naar kan laten kijken hoor ik t heel graag. Er komt een socond opinion aan.
    Ik wil zo graag mijn leven terug

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zeurende pijn onder de ribben

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe