- Anoniem5 september 2016 om 21:54
hallo
ik heb al enkele weken last van diaree en hevige buikpijn bij alles wat ik eet.. alles komt er meteen terug uit als diaree..
ik had vandaag echt felle buikpijn ik ken mezelf en als ik weg moet eet ik nooit ervoor dit heb ik dus ook niet gedaan maar de buikpijn bleef en ik had het gevoel dat ik naar de wc moest.. heb echt enkele keren moeten rennen naar het toilet maar er kwam niets uit ..
nu heb ik wat last van verstopping maar ik krijg wel altijd het gevoel dat ik naar het wc moet rennen.. vanmiddag zat er zelfs wat bloed bij..ik weet dat darmkanker in de familie zit en omdat de klachten aanhouden ben ik wat bang voor wat het kan zijn..
ik ben al bij de dokter geweest en doe nu ademtesten om te kijken aan wat ik eventueel allergisch ben.. ook hebben ze bloed genomen…
heeft hier iemand mss een idee ofzo? ik ben echt ongerust en pieker over niets anders meer .. 🙁
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 september 2016 om 21:58Daar is zo niets over te zeggen. Het zal toch eerst eens goed onderzocht moeten worden.
ReagerenAnoniem5 september 2016 om 22:02ik hoop echt dat het niet dat is en dat er dan snel een oplossing komt want het hinderd echt alles wat ik in het dagelijks leven doe .. morgen mijn laatste test en dan breng ik ze binnen en vraag ik voor en darmkankertest .. ik heb echt bang omdat er al 4 mensen in de familie aan zijn gestorven en het effectief erfelijk is 🙁
ReagerenAnoniem6 september 2016 om 06:27Anoniem6 september 2016 om 18:18hallo
ik word ik oktober 19.. maar mijn tante die ik nooit gekend heb is op 20 jarige leeftijd eraan gestorven..
Reageren