- Axana18 juli 2015 om 23:53
Hoi allemaal,
Ik hoop om hier een antwoord te kunnen vinden want ik ben ten einde raar.Ik ben een meisje van 18 en heb net school afgerond. Mijn medische geschiedenis is wat lang de laatste maanden. Ik heb vele klachten gehad van een hartritmestoornis(plots een hartslag van 200+) en daarvoor ben ik reeds behandeld met behulp van een ablatie. Die stoornis is echter nog niet helemaal opgelost… Nu een maand geleden werd ik midden in de nacht wakker. Mijn buik rammelde en rammelde ik werd super misselijk en liep razendsnel naar beneden. De stoelgang spatte er uit en ik bleef maar overgeven, ik had de dokter van wacht toen gebelt want het was namelijk zaterdag nacht. Hij zij dat ik de buikgriep had en wat moest uitzieken… Na 3dagen voelde ik me wat beter maar mijn maag bleef raar doen en ik bleef altijd lichtjes misselijk… Daarna was ik 7dagen opgestopt en kon ik totaal niet gaan het waren keutels die er soms uit kwamen. Maar dan terug in het wekend spatte het er uit. Net zoals nu… Nu heb ik terug al niet kunnen gaan naar het toilet van vorige week zaterdag. Ik ben supper misselijk, ik tril, mijn maag doet verschrikkelijk veel pijn en ik heb zelf moeite met ademhalen? Maar nu heb ik terug wat diaree echt een gele kleur en het blijft wat drijven.. Ik maak mij zeer ongerust nu. Als ik naar de dokter ga zegt ze dat het gewoon constipatie is omdat ik dat al heb van kleins af aan maar nu voelt het zo anders en ik ben er namelijk heel ziek van. Ook heb ik nog andere klachten ik zal ze even opnoemen:
– dus afwisselende stoelgang
-maagpijn
-darmen maken vreselijk veel lawaai
– pijn aan de ribben waar de maan ongeveer ligt
– overal spierpijn, soms trilt er een spier ofzo in m’n lichaam uit het niets?
– pijn aan botten zoals mijn enkels botten aan mijn voorarm
– ook heb ik sterke pijn boven beide borsten
– en soms echt een moeilijke ademhaling alsof alles op mijn longen licht vanbinnen en ik niet genoeg kan ademen.Ik weet het het zijn heel veel klachten en ze verschillen heel hard. Maar misschien hebben ze een link met elkaar en heeft iemand dit al voor gehad…
Mijn ouders willen niet dat ik terug naar de dokter ga omdat ze al heel veel centen kwijt zijn door mijn hartkwaaltje. Dus ik wil niet onnodig terug naar de dokter/ziekenhuis.Alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 juli 2015 om 15:59Ga in ieder geval terug naar je huisarts en vraag om een ontlastingsonderzoek of een verwijzing naar de MDL arts.
Reageren
Het zou kunnen dat je een bacteriële infectie hebt.Anoniem19 juli 2015 om 16:29Ik heb vrijdag een staaltje stoelgang gebracht naar de dokter. Zal waarscheinlijk morgen de uitslag weten.
Reageren
Als de uitslag goed is moet ik met niks inzitten of kunnen ze niet alles zien in de stoelgang (wat betreft maag en darmen)John (moderator)
19 juli 2015 om 16:50Ze kunnen er niet alles in zien maar wel of er een bacteriële of parasitaire infectie is of een ontsteking.
ReagerenAnoniem19 juli 2015 om 17:30Ok dankjewel ik zal de uitslag posten zodra ik die heb. Het is nu al een maand en het begint erg oo mijn zenuwen te werken en toevallig is alles begonnen na die “buikgriep” wat mss niet de buikgriep was
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2015 om 17:41Het zou inderdaad kunnen dat het buikgriep was maar een voedselvergiftiging door een bacterie
Reageren