Darmklachten

heb al meer dan 2,5 jaar vage klachten. Het voelde direct al niet goed.Het begon met een veranderende reuk, en daarna ook allemaal andere vage klachten. De hoofdklachten die ik heb zijn opgezette bovenbuik, druk op het voorhoofd, veranderende ontlastingpatroon. Andere geur van ontlasting en zweet, en een droge nare smaak in de mond en vaak een gevoelige gele tong. Ben al een aantal keer bij mijn huisarts geweest, maar die geeft me dan een middeltje en dat werkt dan niet. Ook loop ik bij een psycholoog ivm chronische hyperventilatie en ademhalingsoefeningen, maar die geven ook niet het effect. Afgelopen weekend heb ik het hele weekend dizzy geweest. (naar duizelig gevoel voor in mijn hoofd. Heb het een paar weken ook een keer plotseling gehad, maar toen zakte het daarna weer weg. Nu hoest ik me ook al meer dan een week een ongeluk. Heb daarom van de huisarts een medicijn kuur gekregen voor een bacteriele infectie. heb ik niet zo veel vertrouwen in. Mijn gevoel is dat er echt iets niet goed is. Lijkt me niet goed dat je al 2,5 jaar geen enkele dag 100 % fit bent. Heb jij een tip of een idee?? Ik zou zelf graag een darmonderzoek willen laten doen. heb het gevoel dat ik mijn darmen van binnen ruik...kan dit??

Reageren

Je darmen vanbinnen ruiken is niet aan de orde hoor.

Je hebt CHV, dat kan nogal wat vervelende klachten veroorzaken. Ook darmklachten. Bespreek dit toch maar eens met de psycholoog. Een darmonderzoek zul je toch via de huisarts moeten doen.

http://chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen

Reageren

Bedankt voor je snelle reactie Tandor.

Het belangrijkste blijft dus toch je ademhalingsoefeningen blijven doen, rustiger aan doen, en elke dag bekijken hoe het gaat. Kan er ook een periode komen dat je geen enkele klacht hebt?? die heb ik afgelopen 2,5 jaar denk ik 1 keer gehad...

Reageren

Dat is vooral afhankelijk van hoe je de CHV onder controle krijgt.
    het zal inderdaad een kwestie van ademhalingsoefeningen en spierontspanningsoefeningen. En die dan echt consequent uitvoeren.

Reageren

Ja daar kan hem wel eens het probleem zitten. Ik doe hem goed, tot ik weer rare klachten krijg, en dan denk ik alweer snel van"het is toch wat anders"Denk dat ik te snel wil. de psycholoog zei al dat het een half jaar tot een jaar kon duren...we zijn nu ongeveer 3 maand onderweg, waarvan de laatste maand aardig klachten waren.. bedankt maar weer

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Darmklachten

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe