- Anoniem11 maart 2015 om 19:52
Hallo.
Vandaag had ik een hele normale dag. Begin van de middag had ik had geen buik krampen, ik voelde me lekker en ik had in de middag 2 broodjes gegeten met beleg. Voor het avond eten begon ik lichte krampen te voelen net alsof je ongesteld bent, dat soort krampen. Ik had ondanks de kramp toch meegegeten. Na het avond eten werden de krampen steeds erger, de krampen kwamen steeds heviger op, gaven steken en bleven ook langer. Bij de krampen krijg ik het ook snik heet, ga ik beven, zweten, krijg ik het benauwd, word ik duizelig, onwel, ik word bleek en ik kan dan niet op mijn benen staan omdat ik dan voel dat ik omval. Ik ben gaan liggen met een pijnstiller en wat thee om te kijken of het wat af zakte, maar dat deed het niet. De krampen bleven aanhouden en het werd ook alleen maar erger, het ging naar mijn zij en naar mijn rug toe dus ik probeerde te lopen en naar de wc te gaan, maar ik hoefde niet en de krampen zorgen er ook voor dat ik dus moeilijk adem haal en spierkrampen krijg in mijn rug. Ik weet niet wat ik moet doen, ik dacht eerst dat het gewoon een flinke buikgriep zou zijn maar nu de pijn alleen maar erger is wil ik dolgraag naar de eerste hulppost want ik heb echt het gevoel alsof ik niet kan wachten tot morgen. Het doet vreselijk zeer! Wat kan ik doen en wat kan het zijn? Help alstublieft.– Nel.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
11 maart 2015 om 19:56Een voedselvergiftiging of toch gewoon de buikgriep. Er zal zoveel niet aan te doen zijn. Je kunt tel. contact opnemen met de huisartsenpost
Reageren