Zoeken Vraag het forum

Buik kramp naar rug, erg onwel.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo.
    Vandaag had ik een hele normale dag. Begin van de middag had ik had geen buik krampen, ik voelde me lekker en ik had in de middag 2 broodjes gegeten met beleg. Voor het avond eten begon ik lichte krampen te voelen net alsof je ongesteld bent, dat soort krampen. Ik had ondanks de kramp toch meegegeten. Na het avond eten werden de krampen steeds erger, de krampen kwamen steeds heviger op, gaven steken en bleven ook langer. Bij de krampen krijg ik het ook snik heet, ga ik beven, zweten, krijg ik het benauwd, word ik duizelig, onwel, ik word bleek en ik kan dan niet op mijn benen staan omdat ik dan voel dat ik omval. Ik ben gaan liggen met een pijnstiller en wat thee om te kijken of het wat af zakte, maar dat deed het niet. De krampen bleven aanhouden en het werd ook alleen maar erger, het ging naar mijn zij en naar mijn rug toe dus ik probeerde te lopen en naar de wc te gaan, maar ik hoefde niet en de krampen zorgen er ook voor dat ik dus moeilijk adem haal en spierkrampen krijg in mijn rug. Ik weet niet wat ik moet doen, ik dacht eerst dat het gewoon een flinke buikgriep zou zijn maar nu de pijn alleen maar erger is wil ik dolgraag naar de eerste hulppost want ik heb echt het gevoel alsof ik niet kan wachten tot morgen. Het doet vreselijk zeer! Wat kan ik doen en wat kan het zijn? Help alstublieft.

– Nel.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een voedselvergiftiging of toch gewoon de buikgriep. Er zal zoveel niet aan te doen zijn. Je kunt tel. contact opnemen met de huisartsenpost

Reageren
Reageer op: Buik kramp naar rug, erg onwel.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.