Zoeken Vraag het forum

Buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik heb nu na een paar dagen terug buikpijn. Het is precies de buikpijn vlak voor je extreme diarree hebt… Ik heb het na kerstavond ook gekregen. Ik vroeg mij af of ik die buikpijn van champagne kan gekregen hebben? Ik heb op beide avonden 1-2 glazen champagne gedronken en enkele uren later had ik buikpijn… Voor de rest geen overeenkomsten tussen beide “buikpijn” avonden. Kan ook niets concreets op internet vinden hierover.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De champagne kan wel wat klachten geven als je het niet gewend bent maar dat gaat dan geen week aanhouden. Wellicht iets wat je gegeten hebt. Of je krijgt een buikgriep.

Reageren
    Anoniem

Dat is raar aangezien ik niet hetzelfde heb gegeten en toch dezelfde klachten heb als toen.. Twee keer achter elkaar buikgriep ? Het duurde vorige keer 3 A4 dagen

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat ik iets niet goed heb begrepen.
    IK ging er vanuit dat met kerst 2 glazen champagne had gedronken en daar nog steeds last van had.

Maar als ik het nu goed begrijp heb je dus met kerst champagne gedronken en de buikklachten gekregen en nu met de jaarwisseling weer champagne gedronken en weer de klachten gekregen.
    Dan is het inderdaad voor de hand liggend dat het door de champagne komt. Niet iedereen verdraagt champagne even goed.

Reageren
Reageer op: Buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.