- Anoniem7 september 2014 om 20:15
Hallo,
Dit is niet zo super erg vergeleken met de andere topic’s die ik hier zie, maar ik wil toch wel es weten hoe ik dit kan verhelpen.
Ik ben 14, ik ben nogal klein voor mijn leeftijd (ongeveer 1,60). Het lijkt erop dat ik een beetje in een groeispurt zit. Een probleem is: Ik heb steeds maar weer honger. Als ik ’s ochtends uit bed kom, heb ik honger, ik kan niet meer dan 2 broodjes eten, want ik kan simpelweg gewoon bijna niks eten ’s ochtends, ik krijg het dan bijna niet door mijn keel. Dan eet ik om 10 uur een á 2 broodjes, na 40 min heb ik weer honger. Enz…3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 september 2014 om 20:51De groei en de puberteit zijn daar de oorzaak van. Maar dat is verder geen probleem hoor tenzij je overgewicht zou hebben.
ReagerenAnoniem13 september 2014 om 09:57Mooizo, ik heb juist een beetje ondergewicht voor mijn leeftijd, dat zit in mijn famillie.
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2014 om 10:46Dan is er helemaal niets aan de hand. Gewoon lekker blijven eten als je honger hebt. Als je maar niet te veel gaat snacken….
Reageren