Helse buikkrampen en bijna geen ontlasting

Hoi hoi,

Sinds gisterochtend kamp ik met heftige buikkrampen. De ene keer is het om het kwartier en soms zit er twee uur tussen. Als ik op het toilet ga zitten omdat ik denk dat er wat uit moet, komt er echter alleen wat slijm en onverteerd voedsel uit.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad. De dokter heeft vanmiddag geen spreekuur dus ik moet nog wachten. Maar ben toch benieuwd of iemand hier raad mee weet?

Moet ik dan juist een "diarree" remmer gebruiken of een laxeermiddel.

Ik ben er al aardig van uitgeput en zou graag vermindering zien.

Ook heb ik niet over moeten geven. Ben wel iets misselijk.

Reageren

[quote]Moet ik dan juist een "diarree" remmer gebruiken of een laxeermiddel.[/quote]Geen van beiden.

Het is mogelijk dat je een virusinfectie hebt (buikgriep). Of gisteren iets verkeerds gegeten. Even afwachten tot morgen.

Reageren

Bedankt voor je reactie!
    Ik denk zelf ook aan een virus. Heb vrijwel hetzelfde gegeten als de rest hier in huis en die mankeren niets.

Ik zal het nog wel even afwachten maar het zou zo fijn zijn als er iets van vermindering in de buikkramp zouden kunnen komen door een middeltje.

Reageren

Een warme kruik tegen je buik als je krampen hebt wil nog wel eens helpen. Andere middelen tegen de kramp zijn uitsluitend op recept van je huisarts te verkrijgen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Helse buikkrampen en bijna geen ontlasting

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe