Zoeken Vraag het forum

Hoge maagpijn met uitstraling naar rug, misselijk en extreem moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ga dan met de klachten naar de huisarts. Die kan wat 0nderzoek doen of vraag een verwijzing voor de MDL arts

Bob

Heb sinds een half jaar pijn onder maagkuiltje,en in bovenrug smorgens misselijk en een heel raar gevoel in mijn lijf ,kan ook niet tegen drukte ,heb moeite met autorijden,maar elke dag onhoudbare pijn,soms zakt het wat maar blijft aanwezig,heb colonscopie gehad,gastroscopie,ct scan,echo bloedonderzoeken,komt niks uit,heb zelf crp waarde en cea waarde laten prikken,omdat huisarts geen verwijzing meer gaf die zegt alles is nagekeken het zit tussen je oren maar ik zit ermee elke dag pijn,kun je van spanningen,en stress en eventueel ptss,elke dag die pijn hebben en zo ’n raar gevoel in je lichaam.

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan. Je maag kan op stress/spanningen reageren. Je zou dus iets aan de stress/spanningen moeten doen.

Reageren
    Bob

Toen dacht ik met die pijn aan een aneurysma dat is erfelijk en mijn vader is daar aan overleden maar de huisarts zei dit kan niet omdat er in de ct scan van juli 2024 stond thorax normaal cardiovasculaire structuren, abdomen slanke aorta,en een aneurysma, komt er niet in 3,5 maand dus dit ontstaat erg langzaam dus.

Reageren
    Bob

John erg bedankt voor uw antwoorden.

Reageren
    Esther

Heb al een jaar last van me maag alsof er een ballon in zit het brand de hele dag zeurt is heel erg vermoeiend maag onderzoek gehad niks gevonden wacht nu op afspraak voor een mdl arts maar is een wachtlijst pfff je leven staat op ze kop tis heel vermoeiend

Reageren
    Gemma

3 jaar rondgelopen met deze klachten, werd er moedeloos van. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Het bleek Helicobacter Pylori te zijn. Twee triplex kuren gehad, en daarna geen last meer gehad.

Reageren
    Mart

Pijn in maagkuiltje onderrug en boerklachten. Slapen gaat moeizaam, dus overdag ook niet erg fit.
    Weet zo langzamerhand niet wat ik ermee aan moet. Veel stress in relatie doet er ook geen goed aan.
    Ook weinig begrip daarvoor. Mijn partner is dag en nacht aan het werk voor een uit de handen gelopen hobby.
    Wie herkent dat?

Reageren
    Mart

Pijn in maagkuiltje onderrug en boerklachten. Slapen gaat moeizaam, dus overdag ook niet erg fit.
    Weet zo langzamerhand niet wat ik ermee aan moet. Veel stress in relatie doet er ook geen goed aan.
    Ook weinig begrip daarvoor. Mijn partner is dag en nacht aan het werk voor een uit de handen gelopen hobby.
    Wie herkent dat?

Reageren
Reageer op: Hoge maagpijn met uitstraling naar rug, misselijk en extreem moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.