Zoeken Vraag het forum

Maag klachten..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MaagKlager

Nou het is een best llang verhaal het begon op een gewone dag ik kreeg beetje last van mn maag.. Ik at gewoon als normaal na een bezoekje bij mijn opa en oma waar ik wat kruiden nootjes,chocomel en een chocochipje met mint na smaak op heb werk de nacht een komplete hel! Hevige krampen in mijn maag, dat ij op een gegeven moment amper kon lopen.. Letterlijk elk cijfertje van de klok gezien.. De dag erna was het al minder.. Als hoewel ik maagpijn had had ik wel enorme trek in lekker eten net als normaal maar ik kon t niet eten waae ik van baalde(ik heb geen overgewicht ofso dat niet) toen na een dag of 3,4 was t weg en ik at gewoon weer alles toen met carnaval , wat een week later was begon t weer! Maar dan mindererg
    Toen duurde het 3 dagen toen hielt het weer op. Daarna weeklater.. Begon t weer maar dan niet egt pijn ofso meer een vervelend gevoel en oprispingen en opboeren.. Ik ben al naar de doktee geweest hij zegt dat t onschuldig is. Ik heb pantazonol control pilletjes gekregen en moet ze twee weken slikken maar wat ik nu heb is er niet duidelijk gezegt.. Maar de zure oprispingen waren vrijqel bijna weg het is in ieser geval niet meer zoals eerst en ik heb t nooit meer terug gekregen als die ene nacht. Het wordt ook niet steeds erger ofso waar ik last van heb:
    Een bol gevoel bij mn maag alsof ik daar spieren aan span
    Soms oprispingen
    een rommelig gevoel in mn maag
    Als ik net onder mn borstbeen druk is t gevoelig in dat gebied

Waae is geen last van heb:
    Zwarte of rode ontlasting
    Diaree
    Braken
    Zware vermoeidheid
    Stress (denk ik ik heb alleen niet zulke goede punten op school ik ben trouwens 14)

Verder tjaa herkebt iemand dit? Is het onschuldig? En wat is het en wat kan ik er tegen doen.

1 reactie
    Reageren
    Maagklachten
Reageer op: Maag klachten..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.