- MaagKlager7 maart 2013 om 21:27
Nou het is een best llang verhaal het begon op een gewone dag ik kreeg beetje last van mn maag.. Ik at gewoon als normaal na een bezoekje bij mijn opa en oma waar ik wat kruiden nootjes,chocomel en een chocochipje met mint na smaak op heb werk de nacht een komplete hel! Hevige krampen in mijn maag, dat ij op een gegeven moment amper kon lopen.. Letterlijk elk cijfertje van de klok gezien.. De dag erna was het al minder.. Als hoewel ik maagpijn had had ik wel enorme trek in lekker eten net als normaal maar ik kon t niet eten waae ik van baalde(ik heb geen overgewicht ofso dat niet) toen na een dag of 3,4 was t weg en ik at gewoon weer alles toen met carnaval , wat een week later was begon t weer! Maar dan mindererg
Toen duurde het 3 dagen toen hielt het weer op. Daarna weeklater.. Begon t weer maar dan niet egt pijn ofso meer een vervelend gevoel en oprispingen en opboeren.. Ik ben al naar de doktee geweest hij zegt dat t onschuldig is. Ik heb pantazonol control pilletjes gekregen en moet ze twee weken slikken maar wat ik nu heb is er niet duidelijk gezegt.. Maar de zure oprispingen waren vrijqel bijna weg het is in ieser geval niet meer zoals eerst en ik heb t nooit meer terug gekregen als die ene nacht. Het wordt ook niet steeds erger ofso waar ik last van heb:
Een bol gevoel bij mn maag alsof ik daar spieren aan span
Soms oprispingen
een rommelig gevoel in mn maag
Als ik net onder mn borstbeen druk is t gevoelig in dat gebiedWaae is geen last van heb:
Zwarte of rode ontlasting
Diaree
Braken
Zware vermoeidheid
Stress (denk ik ik heb alleen niet zulke goede punten op school ik ben trouwens 14)Verder tjaa herkebt iemand dit? Is het onschuldig? En wat is het en wat kan ik er tegen doen.
1 reactieReagerenMaagklachten20 maart 2013 om 10:01Maagklachten:
Reageren
http://www.thuisarts.nl/maagklachten