Zoeken Vraag het forum

Maag klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rv

Dag,

Al een langere periode erg last van de maag na het eten. Vaak een opgezette buik + maagzuur. Gamma gt waarde van 73( drink amper tot niet alcohol) op de echo bleek alles goed te zijn. Daardoor dacht ik gisteravond met het mooie weer wel een ‘onschuldig’ breezer te nemen. 1 flesje. Hierna kreeg ik acuut hevige krampen, zoals ik ze nog niet eerder heb gehad. Tot aan nu, wakker en ontzettend veel pijn. Ik heb de hele nacht gegild van de verkrampingen, overgegeven tot aan nu, verhoging, hoesten en zelfs ademen doet pijn. De pijn is ondraaglijk en ga nu de 2e nacht in. Vanochtend voor het eerst een maagbeschermer ingenomen. Tot nu toe helpt het niet. Voel me absoluut niet serieus genomen bij de spoed. Vannacht om 03:30 gebeld en ze gaven aan dat ze me niet konden helpen. De huisarts gebeld en die gaven aan dat ik rustig aan moest doen en dat ik moet afwachten op de maagbeschermer. Voor mijn gevoel is er meer aan de hand, een maagzweer misschien? Ik weet het niet en ben radeloos..

Reageer op: Maag klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.