Home / Maag & darmen / onverklaarbare maagklachten
Hoi allemaal,
Sinds drie maanden heb ik last van braken na het eten, misselijkheid en maagpijn/krampen over de gehele dag, geen eetlust, reflux, boeren. Ik ben hierdoor 7 kilo kwijtgeraakt en heel erg verzwakt. Kan mijn dagelijkse dingen er ook niet meer door doen.
Mijn huisarts gaat er vanuit dat er niets ernstigs aan de hand is aangezien ik nog zo jong ben(20 jaar).
Heb meerdere malen bloedonderzoek gehad, urineonderzoek, ontlastingonderzoek, scopie, ben bij de eerste hulp beland, slik medicatie. Helaas is nergens wat uitgekomen en helpt de medicatie niet.
Blijf mijn klachten aanhouden en ben zelf ten einde raad.
Groet Jefrey
Jammer genoeg weet ik wat je voelt. Ik sukkel er al 15 jaar mee... vorige week ook in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging, gewoon omdat ik niet kon stoppen met overgeven 🙁 zelfs litican (medicatie tegen misselijkheid voor chemopatiënten) hielp niet...
bij mij vonden ze enkel een trage maagwerking...
En zoals ze reageren met "andere voeding", dat helpt niet. 'k heb al duizenden dieetjes voorgeschreven door de dokter uitgetest... Mijn maag kan blijkbaar gewoon niet tegen eten... En elke keer ik ziek word, kan ik steeds minder en minder eten -.-
Zot word ik er van!!!!
'k ben zelf ook nog maar 24 (bijna 25).
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!