Zoeken Vraag het forum

verkramping

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yel

Hallo allemaal,

Het is nu in een korte tijd voor de 4e keer gebeurt. Ik wordt ’s nachts wakker van enorme pijn rondom of mijn maag. Het lijkt alsof er een touw om mijn maagstreek is verbonden en die wordt strak getrokken. De pijn is ondraaglijk wat ook trekt richting mijn rug, het lijkt alsof ik niet kan ademhalen. Het rare is dat ik de eerste 3keer er ‘snachts wakker van werd (van de pijn) en de laatste keer gewoon spontaan ’s avonds gebeurde. Ben naar de huisartsenpost geweest en die stuurden me terug met maagbeschermers. Volgens mij heeft het niks daar mee te maken en heb gewoon proberen te slapen. Ik kan ook geen houding vinden op dat moment.

Ik vraag me af of iemand van jullie dit herkent? Alvast bedankt!
    Volgende week ga ik weer naar de huisarts en vraag om een echo!

3 reacties
    Reageren
    brenda A

kunnen galstenen zijn of slokdarmspasmen.
    een echo bovenbuik kan eventuele galstenen zichtbaar maken.
    hou rekening met eten, niet te vet, niet te zoet, niet te pittig en geen koolzuur.

groetjes, Brenda

Reageren
    Celine

Ik heb precies hetzelfde! Dit is nu ook de 4e keer dat ik dit kreeg daarnet. Heel beangstigend en een verschrikkelijk pijn wat ook doortrekt naar me rug. Ik ga er maar eens mee naar de dokter ik raak altijd erg in paniek op dat moment. Bent u er al achter wat het is?

Reageren
    Tara

Hallo Celine, laat je weten wat de dokter heeft gezegd?

Groetjes, Tara

Reageren
Reageer op: verkramping
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.