Home / Maag & darmen / Buikpijn, koorts en diarree
Sinds 12 uur dinsdagnacht j.l. heb ik last van mijn maag/onderbuik. Het begon rond die tijd met een rommelend geluid/gevoel in de maag-darm streek. Ik had moeite met slapen vanwege de warmte, hoe veel kleding ik ook uit deed. De volgende dag werd ik wakker met pijn in de onderbuik, koorts en bij opstaan vanuit bed erge hoofdpijn. Gedurende de dag kwam daar ook diarree bij. De diarree was feitelijk meer bruin water dan echte ontlasting. Die dag heb ik enkel water gedronken en niks gegeten. De daarop volgende donderdag was het alleen maar erger koortsaanvallen heviger, vaker naar het toilet vanwege de diarree, heel veel natte windjes. Ook deze dag niks gegeten, wel enkele vruchtensappen gedronken. Vandaag vrijdag 28-10 is de koorts geweken, de hoofdpijn verminder. Het enige hinderlijke wat nog overbleef was een buikpijn die constant aanwezig is. Verder heb ik vandaag 3 keer op het toilet gezeten met diarree maar de windjes zijn niet meer nat. Tevens heb ik een aantal beschuitjes met jam en kaas gegeten. Hiervoor was het laatste voedsel het avondeten van dinsdag, prei a la creme, boerenworstjes en gebakken aardappels.
Nu is mijn vraag: wat heb ik opgelopen en moet ik naar de dokter of geneest het vanzelf?
normaal geneest dit vanzelf, maar als je na een week dit soort klachten nog hebt kun je met de huisarts overleggen.... maar het lijkt erop dat het al beter gaat , toch?
heerst er buikgriep in jouw omgeving?
groetjes, Brenda
daar had ik ook last van.
ik werd s'nachts wakker met een broek vol diarree, dit heb ik al 4 nachten. ik heb ook al 1 week Buikpijn en koorts. de eerste dag was ik nog wel naar mijn werk geweest maar ik had de hele tijd natte windjes, ik schaamde me dood.
weet jij misschien wat ik moet doen
Ik heb probleem met me darm en ik heb ook last van en koorts sind 2weeken .. de doktor heeft al echo onderzoek gedaan en niks gevonde.. en weer onderzoek voor stoelgang uitslaat is nog nie binne .ben om zorgen wat ik heb .. ik wil dat ik op emeri schan woord onderzoek alleen ik weet als mag vraagen.. ik wil weten wat ik heb ..
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!