- kaasisvies8 augustus 2011 om 11:53
Bump
Weet iemand raad?
Naar de dokter gaan in spanje lijkt me ook niet echt super :s.Frank8 augustus 2011 om 11:58Ik heb jullie berichten gelezen, en ik vind je erg ongeduldig hoor! Neem een weekje de tijd om de ontwikkeling aan te zien, en ga pas naar de huisarts als de klachten echt niet overgaan of erger worden, bijvoorbeeld als je koorts hebt. Je kunt ook even bellen met jouw zorgverzekering, en vragen wat zij jou adviseren. Trouwens, dokters in Spanje zijn net zo goed als in Nederland!
Reagerenkaasisvies8 augustus 2011 om 12:01Frank u heeft gelijk, ik ben ook erg ongeduldig. Dit komt omdat ik me heel erg druk maak.
Reageren
Want het kan natuurlijk zijn dat ik een scheurtje in mijn darm heb (wat ik dus echt denk). En als dat een ontsteking word (lekker warm weer in spanje), ben ik in levensgevaar. Een buikvlies onsteking is niet zomaar iets. :Skaasisvies8 augustus 2011 om 21:21Maar heeft iemand eigenlijk ook ervaring met ongeveer dezelfde problemen als ik heb? Is er ook iemand die ervaring heeft met een darmperforatie, en is er ook iemand die ervaring heeft met een buikvliesonsteking?
Reagerenkaasisvies10 augustus 2011 om 10:48Okee, geen ”bloed” meer bij de ontlasting.
Wel nog een lichte zeurende buikpijn.Temp: 36,5-37,1
Heeft er echt niemand ervaring met een buikvliesontsteking of een darmperforatie?
ReagerenThijs10 augustus 2011 om 10:55Een buikvliesontsteking ook wel peritonitis genoemd, heeft symptomen als buikpijn, een opgeblazen gevoel, koorts, misselijkheid en braken, verlies van eetlust, diarree, lage urineproductie, dorst, niet kunnen poepen of winden kunnen laten en erge vermoeidheid. Dat heb jij dus niet.
Een perforatie van de darmen geeft symptomen als buikpijn, koorts, rillingen, misselijkheid en overgeven, en ook dat heb je niet.
Reageren