Bloed aan ontlasting

"/> Bloed aan ontlasting - Medische Forum - Dokter.nl

Bloed aan ontlasting

Dag

Ik ben vandaag opgestaan met last van mijn darmen, steken en onrustig gevoel (heb ik vaker door mijn angststoornis, soms met hevige kolieken, naar spoed geweest een jaar geleden en kwam niets uit). Nu is het niet zo een hevige kolieken als gewoonlijk, maar wel lastig. Ik kreeg drang om naar toilet te gaan en zag dat er bij de laatste stuk stoelgang een beetje bloed aan de ontlasting zat en bij het afvegen sporen bloed bijna niets. Ik heb dit ook vaker gehad met harde stoelgang, maar nu was mijn stoelgang wel normaal. Zelfs denk ik aan een aambei of kloofje, maar omdat ik ook af en toe buikpijn heb en ik een hypochonder ben, maak ik me zorgen. Ik ben een maand geleden naar de huisarts gegaan omdat ik dus last had van bloed en harde stoelgang, ze zei dat het waarsschijnlijk een kloofje was. Nu vraag ik me af of je bij een kloofje ook aan de buitenkant van de stoelgang wat bloed kan hebben en niet enkel aan de toiletpapier?
    Ik had gisteren een heel stressvolle dag en heel angstig, vandaar mijn buikpijn denk ik, ik hoop gewoon niet dat het al niet te hevig wordt...
    Ik ben trouwens 26 jaar en toevallig deze week ook ongesteld, ik merk dan ook dat ik meer darmklachten heb en dat deze dan afwisselend is, soms hard en soms zacht, soms komt het ook heel snel eruit en ik denk dat het daarom ook de fissuur weer opengaat?

Sorry voor al die vragen ๐Ÿ˜…

Reageer

Het zal toch een fissuur of een aambei zijn

Reageer
Reageer op: Bloed aan ontlasting
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif