Home / Maag & darmen / Darm en brandende hoofd klachten en gewricht klachten
Hallo
Had een aantal vragen en hoopte dat mensen mij graag wat erover konden vertellen.
Ik ben een jongen van 25 ben altijd gezond geweest drink af en toe rook niet.
Maar sinds kort zit ik met bepaalde klachten het begon allemaal met me darmen hele die heel erg begonnen te borrelen echt bijna continue dan veranderde mijn ontlasting patroon dunner brijachtig ontlasting dan begonnen mijn gewrichten in eens met krakende geluiden het doet geen pijn maar kraken wel bij elke beweging en dan ook nog eens brandende hoofdpijn erbij aan me voorhoofd en wat daar boven en aan de zijkanten en achterhoofd en dit is de afgelopen 5weken 24/7 aanwezig ik slaap er mee en wordt er wakker mee en het is heel irritant want daardoor concentreer je veel minder en heb ik geen zin om wat te doen en ben absoluut niet vermoeid ofzo moet niet braken ben niet misselijk ma heb daardoor zin in nix pijnstillers helpen niet dus zit ik heel erg mee wat het kan zijn ben al 5 keer in de laatste weken naar de ha geweest complete bloedonderzoek gedaan alles was goed dan.
Voor me darmen waar ik ook af en toe bloed en slijm bij heb is wat helder bloed en laatste keer heel veel slijm alleen maar slijm zonder ontlasting en geen bloed heb ik antibiotica kuur gekregen in verband met infectie volgens ha maar heb geen koorts of dergelijke gehad en heb ik ook sinds gister gelige diarree erbij en wilde morgen naar de ha voor een aanvraag van coloscopie onderzoek.Maar waar ik het meeste mee zit is toch wel mijn hoofd want is geen pijn maar echt meer een brandende gevoel en de dokter weet niet wat die er mee moet hij zegt dat het waarschijnlijk stress is maar ik zou niet weten waarom ja misshien omdat ik beetje pieker dat ik misshien iets ernstig aan me darmen heb ofzo ma dan vraag ik me af of het dan 5weken kan aanhouden?
Oh ja met de kuur ben ik afgelopen vrijdag klaar mee en voor de rest weet dat het een rare en lange verhaal is maar wilden graag weten of er mensen zijn die dit ook mee gemaakt hebben vooral de krakende gewrichten en brandende hoofd vind ik een raadsel kan het wat met me darmen te maken hebben graag hoor ik de meningen van andere mensen en wat zei hierover denken.
Bij voorbaat heel erg bedankt!!!!
Vergeten te zeggen heb door me hoofd ook een wazig gevoel
Hallo AK,
Mijn dochter van 15 heeft ook krakende gewrichten en brandende hoofdpijn aan haar voorhoofd en wat daar boven en aan de zijkanten. Door deze hoofdpijn kan ze niet meer concentreren en is altijd moe. Ze eet heel weinig, gaat niet meer naar school, slaapt veel, vaak duizelig, bleek, heeft geheugenverlies en blijft thuis zitten. De artsen kunnen niets vinden en denken dat het iets geestelijk is, want ze wordt depressief en heeft een verstoorde dagritme. Er helpt niets: pijnstillers, gesprekken met psycholoog, therapieën, behandelingen, slaapmedicatie, antidepressiva etc.
Het begon drie jaar geleden en wordt nog steeds erger en erger. Het is ook een raadsel voor ons. Wij hebben nog geen oplossing gevonden. Dus het kan in jou geval nog langer gaan duren. Ik hoop van niet....
Jij hebt hier niets aan, maar weet in ieder geval dat jij niet de enige met zo'n probleem zit/bent. Als jij een oplossing vindt hoor ik het graag van je.
Dit bericht begrijp ik niet: de artsen denken dat het psychisch is en dus is er niets gevonden... Juist wél! Ga naar een psycholoog met uw dochter!!
Hallo Jul
Bedankt voor je reactie en allereerst vind ik het heel erg voor je dochter en voor jullie als ouders om dit door te moeten maken.
Ik ben nog niet naar de neuroloog doorverwezen maar heb dat binnenkort maar de dokter meent ook dat het door spanning en stress komt en ik heb zoiets van niet aangezien ik ook veel bloed bij mijn ontlasting had vond ik dat er iets niet klopt uiteindelijk allemaal onderzoeken gehad bloed en coloscopie en allemaal kwam er nix uit gelukkig natuurlijk.
Maar het is heel erg om hier mee rond te lopen in me lichaam heb ik allemaal van die vage klachten beetje pijn hier beetje daar krakende gewrichten en lichte rug pijn maar het ergste blijft dat met me hoofd en dat ik niet helemaal kan concentreren ongeveer de zelfde klachten als u dochter.
Nou toevallig zat ik vandaag met een vriend van een vriend te praten die precies met de zelfde klachten 3 jaar lang zat en gewoon niks meer deed en alleen maar thuis zat en allemaal onderzoeken had gehad en er altijd maar niks uit kwam tot ze eindelijk een paar maanden terug per toeval ontdekt hebben dat er een zenuw tussen zijn oor en kaak helemaal vast zat en achteraf bleek dat de oorzaak te zijn voor zijn klachten na dat ze hebben aan allerlei medicatie hadden gestopt waaronder antidepressiva waar hij nu niet meer van af kan hebben ze toch een oorzaak gevonden.
Ik weet verder niet wat u dochter van onderzoeken heeft gehad maar dacht misschien hebt u hier wat aan.
Verder hoop ik dat ze snel iets vinden bij haar en dat het allemaal goed komt want weet zelf al te goed hoe erg het is om hier mee rond te lopen en zei heeft het al 3 jaar en ik loop er pas 2 maanden mee en wordt zo gek van soms is het zo angstig door dat je ook paniekaanvallen erbij krijgt mocht ik nog dingen hier over vinden zal ik ze zeker voor u posten misschien dat het kan helpen je weet het maar nooit.
Nogmaals bedankt voor de reactie
Mvg
AK
Beste,
Eerst en vooral wens ik je veel beterschap toe.
Ik wil je meedelen dat ik ook met dezelfde gezondheidsproblemen zat. Ik ben naar verschillende dokters geweest in binnenland en buitenland, en vooral die van het buitenland hebben me veel geholpen. Het is deels opgelost, maar ik voel me steeds niet volledig gezond.
Mijn symptomen waren:doorslapen, opgeblazen buik en darmkrampen, constipatie, spierpijn, nachtmerries, misselijkheid, bleek, overmatige vermoeidheid, slaperig, haaruitval, walle, branderig hoofdpijn, verzwakte immuunsysteem, maagontsteking, teveel schadelijke darmbacterien, ijzertekort en vitamines tekort ... al bij al voel ik me depressief en angstig omdat ik bang ben dat ik nooit ga kunnen genezen en nooit zelfstandig zal kunnen zijn...
Dan hebben ze in belgie vastgesteld dat mijn bijnieren uitgeput zijn en dat ik CMV virus heb, dat zou de oorzaak zijn van alles.
IK was bang om hyfrocortisone te nemen voor mijn bijnieren omdat het een hormoon is, dus ben ik naar het buitenland gegaan naar een homeopate en gezondheidstherapeute. Ze heeft vastgesteld dat ik longsontsteking heb en heeft me homeoathische middelen gegeven.
Mijn bloederige slijm was dan verwenen en ik werd minder verkouden.
Een andere arts had me dan op een natuurlijke wijze behandeld (d.m.v. koran en kruiden) en daardoor heb ik geen nachtmerries meer en ben ik ook nie meer bleek.
Ik heb nog last van overmatige slaap, af en toe eens branderige hoofdpijn, obgeblazen darmen, een beetje vermoeidheid en als ik eens te gestresseerd ben door mijn studies, dat ik me dan misselijk voel...
Ondertussen ben ik die hydrocortisone, ik studeer aan een hogeschool, vaak ben ik te laat op school omdat ik nie uit mijn bed geraak...
Hoe langer je met je problemen wacht, hoe moeilijker de symptomen uit het lichaam verdwijnen. Ik ben al sinds mijn 13 jarige leeftijd ziek en ondertussen ben ik al 22.
Vooral gezond eten helpt en stress vermijden.
Groeten
Is zij getest op vitamine tekort?
Laat haar testen op B12 en vit.D. Het is tegenwoordig moeilijk voldoende vitamines binnen te krijgen via ons eten.. dus wie weet helpt het als zij extra inneemt.
Wat hebben ze gedaan om die zenuw vrij te maken die beklemt zat tussen oor en kaak? Heeft het geholpen?
hoi allemaal,
sinds 2 maanden heb ik last van kloppende hoofdpijn en brandende hoofdpijn. Ik ben verder gezonde zover ik weet , heb bloed onderzoek gedaan en ze hadden niks afwijkend gevonden.
Volgende week krijg ik een ct en had een neuroloog bezoek , neuroloog kon nog niets uitmaken wat ik precies heb . Heb vandaag mijn huisarts weer gesproken momenteel zal ik fysiotherapie krijgen en een pysgoloog ondersteuning. Ik ben angstig omdat ik het gevoel heb dat ik niet goed begrepen wordt door dokters. Ik wil mezelf laten checktn in het buitenland:(( door deze klachten bliif ik bij mijn moeder slapen met mijn 2 kleine kinderen:( iemand bekend met deze klachten ?
Ik lees hier allemaal berichten en ik hoop eigenlijk dat iemand mij misschien kan helpen.
Vorig jaar heb ik een gat in mijn hoofd gehad, dit gat is dicht gelijmd (ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft).
Nou kon ik vorige week niet slapen omdat ik een branderige pijn op die plek voelde, deze pijn trok helemaal door mijn hoofd heen en wanneer ik mijn hoofd op het kussen legde, begon het brandige nog meer te branden.
Ik heb het een tijdje aangekeken, maar uiteindelijk werd ik helemaal eng, heel me lichaam werd klam, ik kon amper nog lopen (mijn moeder vond dat het leek alsof ik straal bezopen was)
Dit heeft nog een aardig tijdje geduurd, en daarna was het ineens weg.
Nou heb ik de laatste 2 dagen weer dat ik af en toe die branderige hoofdpijn in mijn hoofd voel..
Is er iemand die dit herkent ???
"Ik heb het een tijdje aangekeken, maar uiteindelijk werd ik helemaal eng, heel me lichaam werd klam, ik kon amper nog lopen (mijn moeder vond dat het leek alsof ik straal bezopen was)" hier heb je dus een angst of paniekaanval gehad
Ga met de klacht naar de huisarts en laat ernaar kijken
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!