- Mandje199027 oktober 2010 om 10:49
Hoi, ik ben benieuwd of iemand me kan helpen. Ik heb al een maand last van pijn recht onder in me buik die nu ook door begint te trekken naar me rug en linkerkant van me buik. Zit nu voor de tweede keer ziek thuis om dat ik me te slecht voel om te kunnen werken. Ben al langs de dokter geweest, die heeft me doorgestuurd. Blinde darm ontsteking is het niet en ze hebben ook een inwendige echo gemaakt waar ook niks raars op te zien was. Ik begin nu stukje bij beetje in te storten gewoon omdat ik niet weet wat er mis is met me lichaam en er nu tegen me word gezegd dat het tussen me oren zit. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?????
2 reactiesReagerenmandje199027 oktober 2010 om 17:17dat is voor het grootste gedeelte normaal, soms hele dunne ontlasting en soms hard. Eten ging tot maandag ook normaal, voel me nu zo brak dat ik vrij weinig naar binnen krijg. Ik weet dat de pijn erger word na het fietsen en als ik veel heb gedaan op een dag. De prettigste houding is met me benen iets opgetrokken.
ReagerenAnoniem27 oktober 2010 om 17:26Eet en drink en plas en poep je normaal? Beweeg je voldoende, heb je verder nog last van andere dingen? Zijn er andere opvallende zaken aan de pijn? Is de pijn tijds- of houdingsafhankelijk?
Reageren