- Anoniem12 februari 2017 om 11:12
Hallo
iedredag gember eten, 2 weken
bv kan in de yoghurt raspen
kan ook laten in hete water intrekken of 5 min laten koken en drinken
kaneel stok kopen en ook in hete water laten koken intrekken en innemen net zo als thee
Veel kurkuma in eten gebruiken
in de ochtend 3 glazen lauw water drinken na 1 uur ontbijten
2 1/2 L water drinken p/D
Ik hoor het als je beter gaat
Ezequiel6 maart 2017 om 12:22Hallo Iedereen,
Ik ben sinds 3 weken op stage in Spanje. Na 5 dagen in Spanje zag ik mijn stoelgang steeds meer veranderen. Het is geen diarree, maar het is lichter dan normaal, het drijf en het blijft soms plakken. Â Ik heb een tijd terug risico gelopen op HIV en andere SOA’s. Is dit typisch voor een SOA ? Ik maak me echt zorgen
met vriendelijke groet,
Saaid
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2017 om 12:25Dat is vooral typisch voor het eten in Spanje….
ReagerenMaria16 juni 2017 om 20:28Sinds een week zijn mijn man en ik van onze plakkerige ontlasting af. We zijn glutenvrij gaan eten (glutenvrij brood van Yam) en we voelen ons herboren. Geen pakjes soep meer want tegenwoordig zit overal gluten in.
Niet alleen hebben we sinds jaren normale ontlasting maar alles gaat beter. Vermoeidheid na maaltijd is verleden tijd, rust in het lijf, betere ademhaling enz enz. Wij kunnen het iedereen aan bevelen om het eens een paar weken een kans te geven.
ReagerenLisa15 mei 2019 om 10:26Ook ik heb plakkerige ontlasting en heb een zeldzame N E T Tumor in de alvleesklier heeft het hier mee te maken?
Lisa
Reageren