Zoeken Vraag het forum

Zeurende pijn in de maag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • wendy151993

Hallo allemaal,
    Ik heb dus al vanaf donderdag een zeurende pijn en een druk op mijn maag. Het is net of ik heel zenuwachtig ergens voor ben, ook ben ik steeds misselijk en heb geen trek in eten. Als ik dan wel wat eet word het alleen maar erger. Eerst kwam het met vlagen, de ene keer heel erg en dan trok het weer een hele tijd weg weg. Aangezien ik het maandag avond echt niet meer uithield ben ik doorverwezen naar de spoedeisende hulp… Ze hebben toen van alles nagekeken maar niets kunnen vinden… Toch ben ik erg bang dat er iets is. Ze zeiden dat ik een geiriteerde maagwand kon hebben of zelfs maagslijmvlies ontsteking. Ik heb medicijnen gekregen maar er is weinig verschil te merken. Herkend iemand deze klachten? Zoja, hoelang kan het duren voordat de klachten minder gaan worden?

groetjess

4 reacties
    Reageren
    brenda A

eerst maar 14 dagen de medicijnen slikken.
    als dat niet helpt terug naar de huisarts en een maagonderzoek/.
    meestal helpen de medicijnen wel/
    beterschap, Brenda

Reageren
    Anoniem

Wat is de diagnose van de dokter, en welk geneesmiddel heb je gekregen?

Reageren
    wendy

Ik heb pantoprazol gekregen dat is om het maagzuur te verminderen… maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik daar last van heb. Het is echt meer het zenuwachtige gevoel die steeds komt opdagen echt heel appart… Maar heb ook steeds een leeg gevoel in me maag ookal heb ik gegeten en ben ik misselijk dus de medicijnen zullen wel ergens goed voor zijn neem ik aan.

Reageren
    Anoniem

Drie kwartier wandelen na de maaltijden ontspant en stimuleert de vertering. Met jouw klachten zal het waarschijnlijk veel helpen.

Reageren
Reageer op: Zeurende pijn in de maag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.