- wendy15199311 augustus 2010 om 14:10
Hallo allemaal,
Ik heb dus al vanaf donderdag een zeurende pijn en een druk op mijn maag. Het is net of ik heel zenuwachtig ergens voor ben, ook ben ik steeds misselijk en heb geen trek in eten. Als ik dan wel wat eet word het alleen maar erger. Eerst kwam het met vlagen, de ene keer heel erg en dan trok het weer een hele tijd weg weg. Aangezien ik het maandag avond echt niet meer uithield ben ik doorverwezen naar de spoedeisende hulp… Ze hebben toen van alles nagekeken maar niets kunnen vinden… Toch ben ik erg bang dat er iets is. Ze zeiden dat ik een geiriteerde maagwand kon hebben of zelfs maagslijmvlies ontsteking. Ik heb medicijnen gekregen maar er is weinig verschil te merken. Herkend iemand deze klachten? Zoja, hoelang kan het duren voordat de klachten minder gaan worden?groetjess
4 reactiesReagerenbrenda A11 augustus 2010 om 16:09eerst maar 14 dagen de medicijnen slikken.
Reageren
als dat niet helpt terug naar de huisarts en een maagonderzoek/.
meestal helpen de medicijnen wel/
beterschap, BrendaAnoniem11 augustus 2010 om 19:55Wat is de diagnose van de dokter, en welk geneesmiddel heb je gekregen?
Reagerenwendy11 augustus 2010 om 20:43Ik heb pantoprazol gekregen dat is om het maagzuur te verminderen… maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik daar last van heb. Het is echt meer het zenuwachtige gevoel die steeds komt opdagen echt heel appart… Maar heb ook steeds een leeg gevoel in me maag ookal heb ik gegeten en ben ik misselijk dus de medicijnen zullen wel ergens goed voor zijn neem ik aan.
ReagerenAnoniem13 augustus 2010 om 08:59Drie kwartier wandelen na de maaltijden ontspant en stimuleert de vertering. Met jouw klachten zal het waarschijnlijk veel helpen.
Reageren