- Bieneke14 augustus 2026 om 07:35
Hoi,
Ik ben wanhopig wat er aan de hand is met mij en hoe dit kan worden opgelost.
Vrouw, 50 jaar.
Vanaf mei ziek.
Ik heb sinds mei ernstige klachten , darmkrampen, buikpijn, diaree, brijige ontlasting, zeer ziek voelen, misselijk, geen eetlust, -11 kilo, schroeiende huid gevoel, geen koorts ( maar wel dat gevoel ) , vuurrode hete wangen, brandende armen, continu drukkende pijn rechtsboven onde4 ribben, ondanks Fodmapvrij dieet, geen gluten,geen lactose. ‘s nachts niet meer kunnen slapen door steeds wakker door extreem ziek voelen ( misselijk. Onrust, gevoel van aandrang )
Het voelt alsof mijn hele lichaam tegen iets vecht Ik ben wanhopig. Bloedonderzoek geen ontstekingen, geen shildklierproblemen, ALAT goed, geen Lyme . ontlastingsonderzoek geen parasiet, geen helicobacter, ,calcopectine laah, echo is begin juni gedaan er komt niets uit. Ik kan zo niet meer verder, kan niet meer eten. Kan aan niets anders meer denken, niet meer functioneren, hele dag op bed. Ik ben totaal wanhopig. Over een paar weken naar internist. Ik hoop dat er iemand is die dit herkent, mijn huisarts weet het niet meer en geeft aan alles te hebben onderzocht. Ik hoop zo dat er iemand is die advies heeft, dit herkent of misschien contact wil leggen met mij. Veel dank.1 reactieReageren
Peter (huisarts)
14 augustus 2026 om 12:34Ik zou , als diagnosticum, een coloscopie in gang zetten.
Reageren