Zoeken Vraag het forum

Iemand ideeën wat ik mankeer?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Muis

Hoi , dit wordt een lang verhaal.
    Sinds lente 2024 aanhoudende, zeurende , pijn rechtsonder, in de buik/lies. Soms zulke erge aanvallen dat ik flauw val, ik ga al jaren 5/6 x per dag naar de wc om te poepen nu zit ik op de 8/10 keer per dag . Ik ben ooit jaren geleden bij een MDL arts geweest en die hebben een “goedaardige” tumor op de twaalfvingerige darm gezien toendertijd. Mijn keuze was toen er niets aan te doen.
    Wat er allemaal al is gedacht dat ik heb en dacht dat zou helpen door artsen de afgelopen tijd:
    Beknelde spier – onder stroom laten zetten en verdoven in kliniek, niet geholpen
    4x naar spoed gestuurd ivm verdenking blindedarm ontsteking- is het niet
    9x geprikt op ontsekings waarde- telkens iets te hoog niet alarmerend
    Naar gynaecologie gestuurd ivm verdenking verdraaide eierstokken of tumor op eierstok – na uitvoerig onder zoek weer niks.
    16 afspraken bij de huisarts gehad voor dit
    Ontlasting onderzocht – op dat moment niks
    Urine onderzocht -op dat moment niks
    Naar de diabetes arts ivm verdenking te hoge bloed suiker- ook niet
    Bloedgeprikt voor alvleesklieronsteking ook niet
    Lever, nieren, schildklier, hart en vaten gaan langzaam iets achteruit ivm medicatie – niet allemernd
    Spoed bloedprikken ivm verdenking tumor op de hypofyse 2 x
    7x echo gemaakt voor de lipomen in mijn buik/zij/ribben
    Echo gemaakt voor buik, voor specifieke die plek, voor specifiek de eierstokken en baarmoeder, voor specifieke de hele buik.
    Ik denk niet dat ik alles heb maar dit is wat ik onthouden heb.

Ondertussen heb ik de 17e van juni 2025 een afspraak bij de MDL arts, en gaan ze waarschijnlijk meer inwendige onderzoeken doen.

In de afgelopen maanden ben ik diagnostiseerd met FNS na ze dachten dat ik een tia, of ander hersen infarct of bloeding had gehad. Gellukig niet

Ik ben 27 jaar ,ik beweeg heel veel , ik eet gezond , heb niks veranderdin mijn eetpatroon de afgelopen maanden, geen nieuwe dingen geprobeerd, niets veranders in de thuissituatie, geen stress, ik ben meer dan 60 kilo afgevallen sinds 4 jaar geleden , ik heb een te hoog bmi maar met waar ik vandaan kom is dat logisch en , ik rook , heel erg veel en ik hoef geen advies daar over daarvoor ben ik hier niet, ik ben diabeet in remissie, astma/copd patient, heb reuma, FNS, en zijn meerdere soorten kanker in mijn familie, mijn opa heeft darmkanker een erfelijke variant , hij is er doorheen gekomen , op het randje, er zit de ziekte van kahler, non-hodgkin en Hodgkin ,dunne en dikke darm kanker ,lymfeklierkanker, longkanker, botkanker, huidkanker , leukemie en acute leukemie in de familie en dat zijn alleen de soorten die ik weet,

Ik ga wat foto’s uploaden van mijn ontlasting van de afgelopen maanden LET OP DIT ZIJN GEEN FRISSE FOTOS, HEB JE EEN TERE MAAG NIET KIEKEN!!

groetjes Muis

2 reacties
    Reageren
    Muis
    John (moderator)

De foto’s zijn niet meegekomen.
    Het is een hele lijst die je opnoemt. Maar niemand kan zo zeggen wat je zou kunnen mankeren. Je hebt 17 juni een afspraak bij de mdl arts. Bespreek dan ook de ontlasting en neem de foto’s mee. Er zal ondank alle onderzoeken die al gedaan zijn, toch verder onderzoek moeten worden gedaan

Reageren
Reageer op: Iemand ideeën wat ik mankeer?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.