- Anoniempje1 augustus 2024 om 19:42
Goedenavond,
Sinds 4 a 5 dagen heb ik enorme buikpijn. Geen verdere klachten als diarree, ik kan ook gewoon eten.
Eerst dacht ik dat het aan mijn menstruatie lag, maar die is sinds 2 dagen zo goed als over.
Vanmorgen ontdekte ik dat ik aarsmaden heb. Ik ben gaan terugdenken en bedacht mij dat ik echt al weken lang jeuk heb savonds, en dat het dus waarschijnlijk al even aan de gang is.Kan die buikpijn hier vandaan komen?
7 reactiesReagerenAnoniempje1 augustus 2024 om 19:47Oh ja en daarbij heb ik bij het afvegen regelmatig helderrood bloed, ik dacht altijd door aambeien. Kan dit ook door wormen komen?
Reageren
Enkele weken geleden hiervoor ook ontlastingsonderzoek gehad en uitgebreid bloedonderzoek. Hier was niets te vinden.
Ik ben ook erg bang voor darmkankerJohn (moderator)
1 augustus 2024 om 19:53Het zou kunnen. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniempje1 augustus 2024 om 20:26Ja heb ik gedaan, zij geven aan dat het hiervan kan komen. En ontlastingsonderzoek etc is helemaal goed, is wel pds vastgesteld. Maar vind het toch nog eng
ReagerenSuus1 augustus 2024 om 21:24Dan heb je van de huisarts dus al twee oorzaken gehoord, de aarsmaden en pds.
Reageren
Heb je ook een kuur gehad tegen de wormen?Anoniempje1 augustus 2024 om 21:50Ja vanmorgen begonnen met een kuur!
Reageren
Maar online las ik dat buikpijn maar soms voorkomt, vandaar mijn angstAnoniempje3 augustus 2024 om 00:55Inmiddels vandaag weer contact gehad met de huisarts, mijn pijn is nog steeds aanwezig en iets verergerd. HA geeft aan dat het kan horen bij de wormen en dat na het starten van de kuur de klachten ook iets kunnen toenemen. Online lees ik veel uiteenlopende dingen hierover. Wat denken jullie, kan die pijn erbij horen?
ReagerenSuus3 augustus 2024 om 08:57“Wij” zijn geen artsen en denken dat je veel beter naar je huisarts kunt luisteren, dan online allerlei horror verhalen op kunt zoeken die niet op jou situatie gebaseerd zijn.
Reageren