Zoeken Vraag het forum

Buikpijn na besmetting met aarsmaden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Goedenavond,

Sinds 4 a 5 dagen heb ik enorme buikpijn. Geen verdere klachten als diarree, ik kan ook gewoon eten.
    Eerst dacht ik dat het aan mijn menstruatie lag, maar die is sinds 2 dagen zo goed als over.
    Vanmorgen ontdekte ik dat ik aarsmaden heb. Ik ben gaan terugdenken en bedacht mij dat ik echt al weken lang jeuk heb savonds, en dat het dus waarschijnlijk al even aan de gang is.

Kan die buikpijn hier vandaan komen?

7 reacties
    Reageren
    Anoniempje

Oh ja en daarbij heb ik bij het afvegen regelmatig helderrood bloed, ik dacht altijd door aambeien. Kan dit ook door wormen komen?
    Enkele weken geleden hiervoor ook ontlastingsonderzoek gehad en uitgebreid bloedonderzoek. Hier was niets te vinden.
    Ik ben ook erg bang voor darmkanker

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniempje

Ja heb ik gedaan, zij geven aan dat het hiervan kan komen. En ontlastingsonderzoek etc is helemaal goed, is wel pds vastgesteld. Maar vind het toch nog eng

Reageren
    Suus

Dan heb je van de huisarts dus al twee oorzaken gehoord, de aarsmaden en pds.
    Heb je ook een kuur gehad tegen de wormen?

Reageren
    Anoniempje

Ja vanmorgen begonnen met een kuur!
    Maar online las ik dat buikpijn maar soms voorkomt, vandaar mijn angst

Reageren
    Anoniempje

Inmiddels vandaag weer contact gehad met de huisarts, mijn pijn is nog steeds aanwezig en iets verergerd. HA geeft aan dat het kan horen bij de wormen en dat na het starten van de kuur de klachten ook iets kunnen toenemen. Online lees ik veel uiteenlopende dingen hierover. Wat denken jullie, kan die pijn erbij horen?

Reageren
    Suus

“Wij” zijn geen artsen en denken dat je veel beter naar je huisarts kunt luisteren, dan online allerlei horror verhalen op kunt zoeken die niet op jou situatie gebaseerd zijn.

Reageren
Reageer op: Buikpijn na besmetting met aarsmaden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.