Zoeken Vraag het forum

rug bovenbuik maag en darmen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sg

Beste, ik heb ak een jaar lang last van diverse klachten. en mijn hartritmestoornisssn worden daar door ook erger.
    Ik kan niet meer slapen vab de pijn en word er depresief van.
    Ik heb zodra ik heb gegeten een te vol gevoel en krijg daarna hardkloppingen en ben extreem misselijk. ik moet dan ook braken.
    Ik heb ecbte dag dunne ontlasting met veel slijm en veel maagzuur.
    Ik heb de hele dav door pijn in het midden van mn rug, bij de rug hol trekken en inademen.
    Zodra ik ga liggen snachts zit mn rug vast en is stijf en het voelt als of mn wervels zijn gebroken.
    Ik ben elke nacht om 5 uur op.
    Ik kan niet op mn zei liggen maar ook niet op mijn rug.
    Ik heb van alles geprobeerd, meer bewegen gezonder eten een nieuw matras naar de fysio.
    De rugpijn straalt uit naar de bovenbuik .
    Ik maak mij geen zorgen maar wil van de pijn af.
    De pijn is te extreem waar door ik nirt meer kan slapen en recht op moet zitten.
    Na bewegen word de pijn ipv een 10 eem 8.
    Wat kan dit zijn?

1 reactie
    Reageren
    Suus

Ik heb onder één van je andere topics gereageerd.
    Je hebt vanalles geprobeerd,maar ik lees nergens dat je een arts hebt geraadpleegd.
    Ga dus naar de huisarts, zodat die onderzoek kan doen naar de oorzaak van je klachten!

Reageren
Reageer op: rug bovenbuik maag en darmen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.