- Nadiatje25 november 2022 om 06:42
Op 31 oktober begon het met het feit dat ik in eens geen eetlust meer had. Die nacht had ik erge darm en maagkramp en de dagen erna veel brandend maagzuur, constant het gevoel dat mn eten niet wil zakken en een bittere smaak in mn mond en pijn in het midden van mijn rug (als een soort band van voren naar achteren). Ik kende meerdere mensen die een zware buikgriep met diaree en overgeven hebben gehad. Ik heb zelf nooit last gehad van diaree en overgeven. Het had 10 dagen geduurd en daarna had ik mijn eetlust weer terug. Toen ging het ruim een week goed en nu is de ellende sinds 5 dagen weer begonnen. Constant het gevoel dat m’n maag hoog zit en alsof het eten niet lekker wil zakken, met veel maag darm geluiden. Ik heb ook een paar keer verhoging gehad (37,8) wat ik normaal nooit heb maar dit was van korte duur. De dokter heeft mijn bloed getest en een heliobacter test gedaan maar alles was in orde, geen bacterie. Nu zal er een gastroscopie gepland worden. Ik maak er erg zorgen over het feit dat het zo lang duurt. Ik ben 4 kilo afgevallen en weeg nu 61. (Ben een vrouw van 1m75) De laatste keer dat ik hier ook problemen mee had was toen ik in januari covid had, toen heb ik 4 dagen niet gegeten en daarna was het weg. Ik wil zo graag weer gewoon mijn eetlust terug. Ik word er zo moedeloos van. Ben best afgezwakt en heb nergens fut voor. Ben er psychisch ook constant mee bezig, dat helpt ook niet. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Een langdurig virus dat niet opgeruimd kan worden?
1 reactieReagerenNadiatje25 november 2022 om 06:48Oh ja, en het naarste is is dat ik heel vaak misselijk ben (waardoor ik dus geen eetlust heb)
Reageren