Zoeken Vraag het forum

PDS?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bas

En als ik boven m’n navel duw heb ik echt zo’n stekende pijn, weet niet hoe dat komt, kan dat ook dikke darm zijn dus PDS?

John (moderator)

Je hebt PDS en anders niks.

Ga met een psycholoog praten over je angsten

Reageren
    Bas

Kan het met een te strakke bekkenbodem, stress, angsten en PDS zo zijn dat je iedere dag slijmerige poep hebt? In de ochtend moet ik dan 4x kleine beetjes poepen bijvoorbeeld, maar soms zit er ook enorm veel slijm bij. Geen diarree. De bekkenbodem fysio zei dat mijn bekkenbodem +++ gespannen stond. Kan dit een oorzaak zijn van PDS?

Reageren
    Bas

En vraag me af of het normaal is om het benauwd te krijgen als ik wat eet en daarnaast enorme darmborrellingen te krijgen als ik wat eet.

Reageren
    Bas

Kan dat beide PDS zijn?

Reageren
    Bas

Heb dus tijdens en na het eten soms erge benauwdheid aan m’n hoofd (geen kortademigheid) kan dat door PDS komen. M’n hart voel ik dan ook kloppen. Kan dit door PDS komen en stress en angsten? Of iets anders?

Reageren
    Bas

Mijn hart bonst soms ook een extra keer ofzo. Gewoon zo’n harde bons. Kan dat iets aan mijn hart zijn? Verder klopt ie wel gewoon regelmatig en niet snel.

Reageren
    John (moderator)

ja want je hebt PDS

Reageren
    Sjonnie

Hoe gaat het nu?
    Ik heb namelijk de zelfde klachten en vecht daar al 7 maanden mee.
    Ook bij mij niks kunnen vinden reguliere zorg.

Reageren
Reageer op: PDS?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.