- Bas25 oktober 2022 om 14:34
En PDS.
Bas25 oktober 2022 om 15:32En wat ik me vooral afvraag. Is het normaal als je op je darmen duwt zowel links als rechts dat je een klotsend geluid hoort alsof er super veel lucht en gas zit?
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2022 om 15:43Bij PDS is dat normaal
ReagerenBas25 oktober 2022 om 16:03En als je op 1 dag 6 bakken koffie drinkt en pds hebt, kan het dan dat je daar een paar dagen last van hebt middels slijm in de ontlasting bijvoorbeeld?
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2022 om 16:06Ik ga hier dus geen antwoord meer op geven.
Reageren
Je hebt PDS en moet gezond eten en drinken. En dat doe je niet als 6 bakken koffie drinkt.
Ga naar een psycholoog voor je angstenBas25 oktober 2022 om 16:07En de plakkerige vettige ontlasting, is dat ook iets wat met PDS en angsten te maken kan hebben? Gezien mijn coloscopie en bloedonderzoek allemaal goed was? Poep drijft niet per se maar zie wel van die belletjes in het wc water zitten, zodra ik gepoept heb.
ReagerenBas25 oktober 2022 om 16:19Kunt u alleen nog hierop antwoord geven John;
En de plakkerige vettige ontlasting, is dat ook iets wat met PDS en angsten te maken kan hebben? Gezien mijn coloscopie en bloedonderzoek allemaal goed was? Poep drijft niet per se maar zie wel van die belletjes in het wc water zitten, zodra ik gepoept heb.
ReagerenBas25 oktober 2022 om 16:20Met enorm vaak poepen ook.
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2022 om 16:20PDS
ReagerenBas25 oktober 2022 om 16:37Kan het ook door PDS en angsten komen dat je geen eetlust hebt maar wel kan eten?
ReagerenBas25 oktober 2022 om 17:44En misselijkheid
ReagerenBas26 oktober 2022 om 14:52Hey! Ik had nog een vraagje. Ik heb soms echt dat ik alleen slijm poep en super veel scheten moet laten in 1x en dat er dan een mini drolletje uit komt heel slijmerig en vettig. Dat samen met bovenstaande klachten. Ik lees dat dat taaislijmziekte kan zijn. Ben ook verkouden. Ben 22. Zou dat kunnen of is dat niet mogelijk, want lees dat het vaak voor het 2de levensjaar gevonden wordt.
ReagerenBas26 oktober 2022 om 15:02Verder heb ik dus vaak gewoon dat ik alleen slijm poep en soms extreem vettig. Kan dat ook met malabsorptieproblemen te maken hebben gezien mijn bloed en coloscopie goed waren? Heb soms ook ineens steken in mijn hoofd op random plekken. Of is dit alles meer toe te wijden aan stress, angsten en PDS/strakke bekkenbodemspieren?
ReagerenBas26 oktober 2022 om 15:09Heb verder ook geen diarree. Ontlasting is gewoon vettig en soms alleen slijm. Ook geen gewichtsverlies en ook geen hoesten.
ReagerenBas26 oktober 2022 om 15:35Hoop dat je op bovenstaande 3 berichten wilt reageren John.
Reageren